NOD November 2020

@eefjepeefje ik heb het gehad door stress. Mijn eerste cyclus was 52 dagen, toen dacht ik dat is wel normaal, ontpillen. Daarna schommelde ik tussen de 28 en 35 dagen en ineens zat er 1 van 62 dagen tussen. Nu zit ik weer rond de 35 dagen. Ik denk dat ik toen dus ook een cyclus heb overgeslagen. Niet gek na een maand lang klussen, tegelijk onze bruiloft uit moeten stellen door Corona, een sterfgeval en alle onrust kan de uitgestelde bruiloft wel doorgaan.. 

Hoi allemaal!!
ik heb al een tijdje niks van me laten horen..
mijn NOD lag op vrijdag 13 November dus nu 2 dagen overtijd. Ik ben altijd precies dus overtijd nu.Getest en negatief ? dus maar afwachten.
ik heb de testen van sensitest gebruikt, zijn deze oke?

gefeliciteerd iedereen met goed nieuws deze maand! ? 
en succes de rest van de dames!! ?

@Mamasterretje Nog nooit gehad, maar dan zal ik wel gewoon een cyclus hebben overgeslagen. Dat wetende geeft ook rust! Ik zit nu op CD47 alweer, normaal tussen 30 en 35, dus maar beginnen met ovulatietesten! Oeh, misschien heb ik dan nog wel een eisprong voor de operatie van mijn vriend eind november :D

@Mamasterretje Niets ernstigs, maar een zware operatie aan zijn knie, waardoor hij in ieder geval een paar weken niets kan, en z'n knie ook niet mag bewegen, dus dat wordt heel lastig 'klussen' haha. 

[quote quote=10373069]Ooooh Mamadtje en Jacky Yesss! Ik zie ze ook! Gefeliciteerd meiden:❤?. Nog een test gedaan vanochtend? Ik blijf meelezen met jullie. Ben zo benieuwd. Voor alle meiden waarbij het niet is gelukt: kop op! Nieuwe ronde… Nieuwe kansen ???[/quote]

Heb niet meer getest, ben nu 2 dagen overtijd heb n lutale fase van 11 dagen. Morgenochtend test ik nog eens of dinsdag maar ik denk morgen dan is t dag 14 zegmaar na de eisprong. 

@yvv wat vervelend dat je dan toch negatief test als je altijd optijd bent. Ik had het afgelopen maand ineens 3 dagen overtijd. Dag 4 een test gedaan zo wit als het maar kon zijn.. nog geen uur later brak mijn menstruatie door ? Lees dat op dit moment meer lichamen "van slag zijn" op het forum.. ik hoop dat iedereen straks of zwanger is of gewoon weer in het ritme van de normale cyclus zit om verder te proberen in december.
Zelf zit ik op het wachtbankje, denk van alles te voelen of te merken oa zere borsten, steekjes in mijn buik en moe. Mijn hoofd maakt over uren op het moment maar ik wil het liefst niet eerder testen dus ik moet nog even geduld hebben tot de 20e.
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie? Ik zie veel sensitest voorbij komen of is dat alleen voor de eisprong?

Terug
Bovenaan