NOD November 2020

@eefjepeefje ben je pas gestopt met de pil?
ik ben in mei gestopt. En had een cyclus van 28-30-43 dagen. En zit nu op dag 74.(uiteindelijk dag 65 een smiley) Bij dag 50 had ik de huisarts gebeld. In mijn beleving had ik op dag 28 een positieve ovulatietest en was dus ver over tijd. En die zei als ik over 2 maanden nog niet ongesteld was moest ik maar weer bellen. Hoorde allemaal bij het ontpillen. Dat kon wel een half jaar tot een jaar duren tot je regelmatige cyclus hebt. 

xxNH de pil is echt gewoon een rot ding. Ben zo blij dat ik op me 18e over ben gegaan naar spiraal. Cyclus blijft intact geen gezeur. Zeker als je kinderwens heb wil je niet dat je lochaam een jaar doet over ontpillen ?
Eefjepeefje hoelang ben je nu bezig dan? Het kan zijn dat je cyclus wat ontregeld is nog, ook dat je dua toch onwetend vorige maand zwanger was en dat je lichaam weer op de rit aan het komen is. Na mijn vmk had ik een cyclus van 59 dagen ipv 28-32. Kans dat ze je willen zien is klein helaas maar je staat in je recht altijd te bellen.

Bedankt voor al jullie lieve adviezen! Ik ben al heeel lang niet aan de pil, had de afgelopen jaren een koperspiraal en dus een gewone cyclus. Hij is er sinds 3/4 maanden uit en sindsdien weinig veranderd, alleen wat minder heftige ongesteldheidskrampen. Een VMK zou misschien kunnen, maar heb me nooit zwanger gevoeld. Ik denk dat ik er gewoon een belletje aan waag voor wat advies en houvast. Als ze me niet willen zien, dan hoop ik toch op iets van tips :)
Bedankt

@ Eefjepeeefje: super vervelend dat je cyclus nu zo lang is. Je kunt idd alvast bellen naar de HA, miss krijg je telefonisch consult en dan heb je t iig alvast aangekaart. 
De pil is idd rot, ik ben eind april gestopt met de pil en hell wat een klachten had ik de eerste 2 cyclussen daarna ging t al wat beter. 

Eefjepeefje je hoeft je ook niet zwanger te voelen voor een vmk. Maar gelijk heb je hoor. Daar is de HA voor en iets van adviezen zijn altijd fijn. Is wel vreemd dat ie dan nu zo lang is zeker als het geen vmk zou zijn

MamaSterretje dat is natuurlijk ook zo! Soms kan je idd een cyclus over slaan. Misschien is het dit wel. Blijft helaas wel erg frustrerend 

Ooooh Mamadtje en Jacky Yesss! Ik zie ze ook! Gefeliciteerd meiden:❤?. Nog een test gedaan vanochtend?
Ik blijf meelezen met jullie. Ben zo benieuwd. Voor alle meiden waarbij het niet is gelukt: kop op! Nieuwe ronde... Nieuwe kansen ???

@Mamasterretje Kan dat zomaar? Dan heb ik dat denk ik. Ik voelde namelijk helemaal geen eisprong, had ook niet die typische afscheiding (heb ik normaal heel duidelijk) en geen testen gedaan. Misschien dom, maarja wilde niet te veel erop letten en meestal klopt m'n eisprong wel in de app.. Nouja jammer.
Volgende ronde kunnen we het helaas niet proberen, dan is mijn vriend net geopereerd, dus even pauze. Maar lees wel met jullie mee hoor! :)

Terug
Bovenaan