NOD November 2020

Bedankt lieve meiden, hopelijk voor jullie ook snel mooi nieuws!
xxNH ja ik heb denk ik de innesteling gevoeld op dag 9 in de nacht werd ik wakker van steken rechts onderin mijn buik, in de ochtend weer dezelfde plek en gisteren weer dezelfde plek.
Durfde t niet te hopen want ik heb elke maand steekjes maar die voel ik dan op verschillende plekken en nu bleef t maar op diezelfde plek. Plus in de auto naar werk zo gekke misselijkheid die herken ik van mijn vorige 2 zwangerschappen. Verder moe maar dat ben ik ook elke maand paar dagen voor NOD. 

Bedankt allemaal! Hopelijk blijven de testen oplopen. 
@mamadtje wat leuk gefeliciteerd!
XxNH Klopt ik denk 18/19 nov had di 3 Nov 's middags een positieve ovulatie test. Deze bleef alleen een dag of 4 positief ? Snappend zou zo maar kunnen, maar het is nog vroeg. Ik zelf durf okk nog niet blij te zijn en vraag me af ofdat ik er goed aan heb gedaan te testen. Zeker nadat het vorige maand mis is gegaan.. Maar voel me toch wel anders als vorige maand..
@thebigdream Snap dat je dat denkt ! Ik had een dag of 4 een postieve test met echt een duidelijke streep. Daarna waren mn testen op ? 

@mamaDtje dan is dat nu wel goed te herleiden? ik zit nu volgens mij op 8dpo. Dus ben heel benieuwd of ik de komende dagen iets ga voelen. 

@jackyy 4 dagen lang positief is wel vreemd inderdaad ? ik had donderdag en vrijdag 5 en 6 november smiley. Heb zaterdag als dag 1 gerekend en nu dus 8dpo. Nog onmogelijk een streepje te zien dus ik kan me inhouden om niet te testen ? 

Dori Anne miss op basis van je temp dat hij nu anders zegt? Welke app gebruik je. Als je minimaal 0.3 hoger zit is je ei wel geweest. De dag na je ei gaat je temp omhoog dus dan kan je zeggen en zien wanneer je ei was.
Mama Dtje gefeliciteerd dit is al een duidelijke test! Grappig he dat het dan toch raak is als je denkt te weinig wat te hebben gedaan. Je hebt maar dat 1e zaadje nodig ?

Is het handig/nodig om een afspraak te maken bij de huisarts denken jullie? Nu op CD46, terwijl ik de afgelopen cyclussen altijd 30-35 had. Geen spoor van menstruatie én al 3 kneiterwitte Kruidvat-testen.. 

Eefjepeefje. Hoelang ben je al bezig? Zijn je cyclussen altijd netjes? Miss zonder sat je het weet vorige cyclus vmk gehad dan kan die nu langer zijn (dit had ik ook) je kan altijd bellen maar ze wuiven soms wat af.

@Feyre ik heb normaal een hele regelmatige cyclus, hooguit 3 dagen verschil. Wel lang (35 dagen gemiddeld zo'n beetje), maar dit is wel extreem. Ik wil ook niet te veel ermee bezig zijn, dat maakt het alleen nog maar erger misschien, maar juist nu we zwanger proberen te worden gebeurt dit. Is toch irritant :)

@eefjepeefje ik heb de huisarts gebeld op dag 50, omdat ik al die maanden onregelmatig ben geweest heeft ze me doorgestuurd.. van de gyn moet ik bellen bij een cyclus van 42 dagen of meer dan krijg ik een kuur om menstruatie op te wekken. 
Je kan altijd even bellen met de huisarts en overleggen.. 

Terug
Bovenaan