NOD November 2020

Hallo, 
Ik lees al een tijd mee op dit forum en dacht, waarom niet zelf een profiel aanmaken zodat ik mee kan kletsen. Zal mijn vriend ook blij mee zijn ;)
Mijn NOD is 22 november normaal gesproken, en dit is ronde 5.
Omdat ik al een tijdje 34 ben en wegens een bewogen verleden inmiddels al een afspraak gehad in het zkh. Ik vind het zelf namelijk nogal bijzonder dat je perse een half jaar tot jaar moet wachten tot ze je gaan onderzoeken; wie weet heb ik een probleem wat op te lossen is. Gelukkig was de dokter het met me eens en is er nu een bloedonderzoek gaande, mijn vriend moet zijn zaad laten checken volgende week en ik moet als ik ongesteld word deze maand een afspraak maken voor een HyFoSy om te kijken of mijn eileiders in orde zijn. Was ik wel even bang van want heb veel horror verhalen over HSG gelezen maar deze methode zou niet tot nauwelijks pijn doen.
Ik hoop dat dat allemaal niet nodig blijkt te zijn maar zit nu op DPO 7 en begin al verschijnselen te krijgen die ik bijna altijd heb als mijn menstruatie op komst is.

@ LautjeF 
Kom ik lekker met mijn levensgeschiedenis tussendoor, wat lijkt me dat schrikken zeg. Kan je nu nog contact opnemen met de vk? Ik hoop dat het alsnog iets onschuldigs is...

@MamaSterretje ja ik weet het, het was ook even afwachten wat ze gingen zeggen in het zkh. Ik stel me wel serieuze vragen bij die "regel". Ik begrijp het ook wel van de andere kant maar bloedonderzoek zou toch al sowieso niet zo lastig mogen zijn. Vandaar dat ik ook wel blij was dat de dokter het met me eens was (en door mijn verleden inderdaad.) Het is nu een half jaar, ronde 5 en mijn verjaardag komt in de buurt.
Voor ons allemaal liever vandaag dan morgen :)

@temp voorzichtig gefeliciteerd!
@artful dodger welkom :)
Ik heb nog contact gehad met de verloskundige, die denkt helaas dat het een miskraam is. Ik had ook enorme pijn, en in een keer was het veel minder. Net na de enorme steken had ik helaas een groot stolsel, ik denk dat dat het vruchtje was :(
Ik ben heel erg verdrietig, maar weet ook dat het kan gebeuren en dat er dan waarschijnlijk iets mis was. Gelukkig is mijn vriend heel lief voor me :)
Als het bloeden gestopt is kan ik langs komen voor een echo voor de zekerheid.. maar vermoed het ergste al.

Oh Lautje, wat vind ik dit erg voor je!! Wat een nachtmerrie.. Virtuele knuffel van mij!
Laat je maar lekker verwennen door je vriend. Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en je snel naar de verloskundige kan. Dan heb je echt duidelijkheid. Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen vannacht en kom je de dag door.

Vervelend bericht zeg LautjeF. Hopelijk is het niks ergs!
Welkom Artful

Mama sterretje het blijft zeker spannend bij mij... Gisteren met mijn vriend besproken dat we wachten met testen tot volgende week donderdag dan is het 6 weken geleden van de vorige menstruatie. De menstruatie hiervoor duurde dus ook rond de 6 weken. Ik houd er rekening mee dat mijn lichaam zelf nog in ritme moet komen. Of zou ik uit nieuwsgierigheid toch een testje doen... # in spanning afwachtend wat komen gaat deze dagen... 

Oh LautjeF wat enorm klote! Ook al was er dan vast iets niet goed met het kindje, het is natuurlijk een enorme teleurstelling en verdriet. Wat fijn dat je vriend je zo steunt, laat je maar lekker verwennen en praat er veel over samen. Dit verlies hoef je niet alleen te dragen. Je kunt ook altijd hier terecht

Terug
Bovenaan