Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
LautjeF wat enorm klote. Klinkt wel als een miskraam. Nou meid, kop op! Wel heel fijn dat je lichaam een seintje krijgt dat het niet goed is. En het vroegtijdig stopt. Zo zag ik het toen maar. Toch een positieve draai aan geven. Ik was de maand na mijn miskraam weer zwanger. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent door de hormomen en er is nu een weg aangelegd! Dus ik zou zeggen pluk daar de vruchten van
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, negatief. Normaal zakt mijn temperatuur kort voor mijn menstruatie. Nu niet het geval, blijft hoog. Dus ik denk niet dat ik vandaag ongesteld ga worden. Mogelijk in de komende dagen...Wel heb ik kleine pukkeltjes op mijn voorhoofd en kin, want ik eigenlijk nog maar zelden heb. Gek.
LautheF wat enorm kut gewoon. Voordeel is wel dat het vruchtje nu gelijk weg is en je verder kan proberen. Kop op!
Meiden ik heb sinds mijn spiraal eruit is 3 cyclussen gehad tussen de 33-35 dagen. Daarom nu op dag 16 begonnen met ovulatietesten. De ovulatietest was die dag net niet positief volgens mij. Ik twijfelde of het streepje nou net zo donker was als de controlelijn of iets lichter (geen foto gemaakt, stom!). Die zaterdag had ik enorm draderige afscheiding en vrijdag had ik een wat vreemde onderbuik.
Inmiddels op dag 20 en de ovulatietest is niet meer donker geworden sinds die 16e dag (erg licht streepje) en ook mijn afscheiding is weer troebel.
Ik twijfel dus of ik m'n eisprong al heb gehad. Dagelijks meet ik de temperatuur onder m'n oksel maar volgens mij klopt daar helemaal niks van. Wat denken jullie? Doorgaan met ovulatietesten hoor de zekerheid of toch vanuitgaan dat hij al is geweest en afscheiding voor de zekerheid in de gaten blijven houden?
Gelukkig op dag 15 en 17 geklust?
LautjeF, wat een klote nieuws sorry kan het niet anders verwoorden. Doe rustig aan en neem jullie tijd om dit even een plekje te geven.
ForumA ik vind dat tempen ook erg lastig maar volgens mij is onder de oksel niet de betrouwbaarste methode hoor!
Vandaag NOD nog geen bloed te zien dus test gedaan, maar witter krijg je ze niet. Helaas nu wachten op ms en dan voor ronde 5 in december.
@lautjeF hoe gaat het nu met je?
Gefeliciteerd voor de meiden met positieve test en wat balen die doorschuiven. Hopelijk gaat december ook zon vruchtbare maand worden