NOD November 2020

@lautjef wat naar, heel veel sterkte!! ?
@Dori Anne puistjes was bij mij zeker een symptoom nu en de vorige meer ook! Mijn NOD was 13 November en ik heb nu pas een duidelijke positieve test in mijn handen. 
Zoals jullie konden lezen testte ik eergisteren zo goed als negatief en nu weer dik positief! Ik ga er dus vanuit dat het raak is. En nu duimen dat het goed mag gaan!
iedereen nog heel veel succes ??

Yvv heb je een foto? ? wat leuk!
Dori Anne ik had zelf geen last van puistjes. Het kan maar je lichaam kan ook gewoon amders reageren, dus ik zou probeten niet teveel te hopen. Maar geen bloed is moed

Wooow @Yvv wat goed, gefeliciteerd!
Hier nog steeds geen menstruatie of iets anders. Zal ik nog een test doen? Misschien valse hoop, maarja misschien werkten die vorige testen gewoon niet goed. Hoewel ik dat niet denk.. 

Jaaaa Yvv, wat fijn! Gefeliciteerd! 
Ik ga steeds met zenuwen naar het toilet! 
Bij jou een symptoom dus, ik ben benieuwd of dat bij mij ook het geval is!
@Feyre 
Nee, ik probeer er niet teveel achter te zoeken, maar onbewust hoop ik dat alles wat anders is een symptoom is. 

@DoriAnne Ja misschien wel he.. Ik heb letterlijk 3 testen van kruidvat gedaan toen en alledrie knalwit, dus heb geen hoop. Maar blijft ook super raar dat ik voor het eerst in jaaren een mensturatie oversla. 

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden @mumslove, @anneCH, @Feyre. Toch stom dat ik het van iemand anders moet horen om me gerust te stellen maar wel fijn :) .
@mumslove dat van ongesteld worden heb ik me ook steeds voorgehouden inderdaad! Dat klopt dus wel.. dat is fijn! Nog nooit een maand overgeslagen.
@AnneCH, ik heb inderdaad vorige maand ook clearblue gebruikt, duur grapje. Dus gebruik nu action en wilde als mijn piek dichterbij kwam met die roze clearblue erbij testen om het zeker te weten, maar mijn testen werden maar niet donkerder haha.
Maar alsof het zo moest zijn, m'n ovulatietest was net bíj́na positief, nog net niet even donker als de controle streep, eind middag nog maar eens.. zal het dan toch gebeuren.. :D

Hier vorige week m'n "menstruatie" gehad. Wel geteld twee hele dagen minimaal. 
Nu heb ik vandaag weer bruinige afscheiding.. houd m'n lijf mij nog steeds voor de gek?

Terug
Bovenaan