Hoi lieve dames,
Mijn eerste keer op een forum, dus wat spannend, maar ook leuk!
Ik heb het geluk met onze lieve zoon van september '19, maar in oktober hebben we besloten er weer voor te gaan.
Vorige zwangerschap ben ik door koperspiraal heen zwanger geworden (deze zat er al 3 jaar in!), nog steeds een vaag verhaal. Ik ben netjes 2 maanden na mijn bevalling ongesteld geworden en heb mijn eigen cyclus natuurlijk laten lopen. Ik ben 1 maand aan de pil geweest (in augustus j.l.) en hier per begin september weer mee gestopt, gezien we toch besloten hebben er weer voor te gaan. Mijn cyclus met koperspiraal was ong tussen de 33-35 dagen, ook na mijn bevalling was dit zo en nu na het stoppen met de pil was de cyclus weer op 45 dagen, uiteraard even wennen na het nemen van de pil.
18-10 was de eerste dag van mijn huidige cyclus, dus ik zit nu op dag 33 vandaag. Mijn NOD is kan dus vandaag 19-11 zijn, maar kan dus ook nog duren tot 01-12 (dag 45). Wel zijn we deze afgelopen weken voor het eerst actief geweest, toen ik dacht vruchtbaar te zijn (slijm/afscheiding), dus best wel spannend!
Ik volg graag iedereens ervaringen, gezien ik zelf merk dat ik het ook wel spannend vind. Ik heb de eerste keer geen bewuste keus gemaakt voor een zwangerschap (was wel ontzettend welkom en gewenst!), dus heb me nog nooit hiermee bezig hoeven houden. Dat maakt me ook wel onzeker tegelijkertijd, hoe loopt mijn cyclus, was die ene keer toeval?
Iedereen succes!! Liefs!