NOD November 2020

Hi dames. Maandag is mijn NOD, ik ga zondag ochtend testen met mijn vriend. Nu al wel echt gevoelige borsten.. en een beetje hoofdpijn, dat heb ik echt nooit. Bij mijn vorige zwangerschap was is helemaal aan het begin al super moe, dat heb ik nu totaal niet. Zo lastig om te denken dat het om een aankomende menstruatie gaat of een zwangerschap. Natuurlijk hoop ik het tweede, maar ik wil niet teveel hopen.. 
@Yvv gefeliciteerd!

Hoi lieve dames,
Mijn eerste keer op een forum, dus wat spannend, maar ook leuk!
Ik heb het geluk met onze lieve zoon van september '19, maar in oktober hebben we besloten er weer voor te gaan.
Vorige zwangerschap ben ik door koperspiraal heen zwanger geworden (deze zat er al 3 jaar in!), nog steeds een vaag verhaal. Ik ben netjes 2 maanden na mijn bevalling ongesteld geworden en heb mijn eigen cyclus natuurlijk laten lopen. Ik ben 1 maand aan de pil geweest (in augustus j.l.) en hier per begin september weer mee gestopt, gezien we toch besloten hebben er weer voor te gaan. Mijn cyclus met koperspiraal was ong tussen de 33-35 dagen, ook na mijn bevalling was dit zo en nu na het stoppen met de pil was de cyclus weer op 45 dagen, uiteraard even wennen na het nemen van de pil.
18-10 was de eerste dag van mijn huidige cyclus, dus ik zit nu op dag 33 vandaag. Mijn NOD is kan dus vandaag 19-11 zijn, maar kan dus ook nog duren tot 01-12 (dag 45). Wel zijn we deze afgelopen weken voor het eerst actief geweest, toen ik dacht vruchtbaar te zijn (slijm/afscheiding), dus best wel spannend! 
Ik volg graag iedereens ervaringen, gezien ik zelf merk dat ik het ook wel spannend vind. Ik heb de eerste keer geen bewuste keus gemaakt voor een zwangerschap (was wel ontzettend welkom en gewenst!), dus heb me nog nooit hiermee bezig hoeven houden. Dat maakt me ook wel onzeker tegelijkertijd, hoe loopt mijn cyclus, was die ene keer toeval? 
Iedereen succes!! Liefs!

Welkom Miepjemoi! 

Ik heb op basis van mijn afscheiding ineens het idee dat er een eisprong aankomt... heel vreemd. Even ovulatietesten halen maar. 

Nou dames ik moest veel terug lezen, maar probeer het bij te houden.
LautjeF wat ontzettend shit... dat lijkt me heel naar om mee te maken. Laat je inderdaad wat de andere dames zeggen maar lekker vertroetelen en hopelijk geeft de verloskundige je uitsluitsel en kunnen jullie het opnieuw proberen. Al is dat natuurlijk het laatste waar je nu aan wilt denken. Veel sterkte! 
Ik zit nog op het wachtbankje, over een weer weten we weer of het ronde 6 word of toch niet. Ik merk wel hoe langer het duurt dat ik het toch wat beter naast me neer kan leggen. Gek dat dat bij mij zo werkt. 
Veel succes voor alle dames die ook aan het wachten zijn! En sterkte voor de dames bij wie het weer een nieuwe ronde wordt, hou vol! 

Dankjewel! ? ja ik had dat de eerste maand na het stoppen met de pil dus niet zo duidelijk bijgehouden, maar afgelopen maand dus wel. Van CD20 t/m CD23 heb ik veel doorzichtig slijm/afscheiding gehad, daarna nam het weer af. Nu heb ik vanavond weer een wat gek gevoel in mijn borsten, maar ook een opgeblazen buik. Allemaal dubbel, want het kan ook goed zijn dat ik dus gewoon weer ongesteld ga worden... Vorige week was ik ineens een paar dagen misselijk, maar ook dat is weer weggegaan. Je gaat continue op en neer met je gevoel, kennen jullie dat? Ik ben bij mijn eerste vanaf week 5/6 zwangerschap keimisselijk en beroerd geweest tot aan 16weken, dus daar ga je het dan aan meten he.. 

Terug
Bovenaan