NOD November 2020

Hee dames.
Zojuist even een testje gedaan aangezien het bloeden minder werd, helaas helemaal wit.. dus toch echt een miskraam wat ik al dacht.
Ergens ben ik wel blij dat het hcg dan zo snel uit mijn lichaam is, en dat (hopelijk) mijn lichaam niet maanden van slag is. Of zegt dat niet zo veel?
Ik ga dus door naar de volgende ronde. :(
Good luck voor de rest van de dames nog!!
@yvv oh nee!! Jij had ook al een positieve test toch? Sterkte :(

@LautjeF: ik had na mijn miskraam binnen 2 weken weer een eisprong...en was de maand erna weer zwanger wat wel goed is gegaan! Bij mij was de test ook snel negatief 

@ Yvv
sterkte hopelijk mag t aankomende maand een mooie maand zijn voor je
hier gister een nieuwe test gedaan maar geen lijn te zien ook geen klachten en mn ovulatie testen zijn ook niet meer posetief dus ook ik ga denk ik door naar de volgende ronde 

Wat een vervelende berichten na al de eerdere goede berichten :-( Ik had gister een topic geopend want had een early test gedaan die zowaar positief leek maar eigenwijs als ik ben heb ik al het advies in de wind geslagen en er nog een early test tegen aan gegooid vanochtend en het lijntje was haast onzichtbaar. Moest de plastic behuizing eraf halen en in het licht houden om iets te zien. 

Nou lieve meiden. Hopelijk wordt december onze maand. 
Wat vreselijk om te lezen van jullie @lautjef en @yvv. Hopelijk komen jullie een beetje door deze tijd heen. En lekker hier blijven praten als je voelt dat dat jullie goed doet! 

Kop op dames!!

Terug
Bovenaan