NOD November 2020

@artful dodger 
Wat een vervelende berichten na al de eerdere goede berichten ? Ik had gister een topic geopend want had een early test gedaan die zowaar positief leek maar eigenwijs als ik ben heb ik al het advies in de wind geslagen en er nog een early test tegen aan gegooid vanochtend en het lijntje was haast onzichtbaar. Moest de plastic behuizing eraf halen en in het licht houden om iets te zien

hier t zelfde verhaal ik had ook een lichte posetieve test en de dagen erna niks meer te zien 
deze is van vandaag
https://www.mupload.nl/img/pxz6qq8i2d3s.jpeg
en deze is van dinsdag 
https://www.mupload.nl/img/b50v3av573t.jpeg
raar hoe dat allemaal kan 

Yvv oh nee wat rot zeg! Bah heel veel sterkte ?
LautjeF mijn test was na mk ook snel weer wit. Heeft 1 maand geduurd of naja cyclus erna was 59 dagen en toen was alles weer normaal bij me. Dit was ik ofc bij iedereen is het anders. Kan ook na 2 weken weer ovu hebben. En ze zeggen na mk ben je meer vruchtbaar ?
Hier vanmorgen 0.1 temp lager ben benieuwd hoe dit morgen is en of dit dan mogelijk een innestelings dip is geweest

@sillasv Wat naar :-(
Ik heb deze keer mijn lesje dan wel geleerd; geen vroege testen meer voor mij. Niet dat er dan geen teleurstelling kan zijn, dat lezen we in deze laatste berichten al genoeg, maar het voelt nu voor mijzelf als vragen voor problemen.
Dit zijn mijn tests: de onderste (nr. 1) van gister - wel helemaal gedroogd nu natuurlijk, en nr. 2 van vanmorgen maar ook al ruim buiten het 5 minuten venster. Binnen 5 minuten moest ik dus echt de test slopen want vanachter het venstertje was er niets te zien.
P.S. nu ik de foto hier geplaatst zie lijkt de lijn best duidelijk maar ik heb het omgekeerde van veel vrouwen hier: op de foto is de lijn duidelijker dan in het echt. Te goede camera? ;-)

@ArtfulDodger, je NOD is pas over 2 dagen toch? Dat je de test open moet breken om een lijntje te kunnen zien, zegt misschien al genoeg? Heb nog even 2 dagen geduld, en test op je NOD :) 

@Yvv en @LautjeF, wat jammer om jullie bericht te lezen :( 
@Sillasv, jouw NOD is ook zondag toch? Hou nog even geduld en test dan :) Spannende dagen altijd hé!
Hier alles ok, vandaag 9 dpo, maar niets specials te melden.

@Feyre vroege zwangerschapstesten (Action maar de behuizing eraf gehaald)
@AnneCH je hebt het volledig juist, normaal 22 nov NOD. Dus deze keer ga ik de raad wel opvolgen en niet meer testen tot dan. En voor eventuele volgende rondes komen er bij mij geen vroege testen meer in huis ?

Ja meiden helaas gebeuren de meeste miskramen juist in die periode van innestelen. De innesteling is dan goed gegaan, waardoor HCG. Maar vervolgens net niet goed genoeg of iets wat direct is misgegaan met de celdeling. Ik dacht toen maar zo: beter een miskraam rond 5 weken dat je lichaam hopelijk weer snel de oude is en door kan. Dan dat je weken verder bent of op de 1ste echo met 7+ hoort dat het niet goed is gegaan.

Hoe dan ook: het is klote!! Lekker jezelf verwennen met chocola, wijn, sushi, biefstuk :p! Misschien hebben jullie straks wel een mooi kerstcadeau. Ik had toen een miskraam in november en een week voor kerst kwam ik erachter dat ik weer zwanger was. Je bent idd vruchtbaarder door de hormonen..

Terug
Bovenaan