NOD November 2020

Artful Dodger
23/11/2020 om 08:17QUOTE

Weer bedankt allemaal!
@SweetestMommy bij die Clearblue predictor tests zijn de mogelijke resultaten 1-2 weken, 2-3 weken of 3+ weken.
Ik ging er van uit dat als ik positief testte ermee het 1-2 weken zou zijn omdat de 2v5 zo licht bleef gister.
Volgens de bijsluiter staat bij hen 2-3 gelijk aan 4-5 bij de huisarts. Natuurlijk kan de test het fout hebben en was mijn urine super geconcentreerd deze keer ?
@sillasv jij had toch die ovu testen die steeds zo donker bleven?

ja klopt maar ik weet zeker dat mn ovulatie is geweest door de ovulatie testen en een ovulatie bloeding dus dat kan t niet zijn en woord nu onderhand wel onzeker 

Sillasv sommige doen langer over het hcg helaas. Soms pas een week na nod. Zolang je niet bloed moed houden dat het 2 kanten op kan gaan

Oh weer positieve testen!!!! Gefeliciteerd meiden wat een heerlijk nieuws... en het is nog steeds zo'n mega vruchtbare maand!!!

Voor alle meiden die ongesteld zijn: KOP OP! Het jaar is nog niet voorbij!
@Sillasv: wat onzeker zeg en wat naar. Maar inderdaad zolang je niet ongesteld bent kan het allemaal. Ik duim weer mee!
Hier had ik een week na NOD ook de CB met wekenindicator gedaan en toen ook 2-3 > dus 4-5 weken zwanger. Vandaag alweer 6+. A.s. maandag de echo. Gaat toch eigenlijk best wel snel als je er al eentje van 1 thuis hebt rondrennen XD :)

jaa ik had ook al zojuist die van de kruidvat gehaald kijken wat die daarmee zeg ben al vanaf 8 uur niet meer naar t toilet gegaan dus als ik straks klaar ben om half 1 maar even proberen dan is mn urine in iedergeval geconcentreerd genoeg

[quote quote=10375631]Hier nog geen menstruatie te bekennen?[/quote]
Spannend! Wanneer ga je testen?
Ik kon de spanning weer niet onderdrukken en alvast getest en negatief:( Hopelijk gewoon te vroeg (denk zaterdag NOD). Vandaag nog wel bruine afscheiding. Dus dat is positief. Wat ben ik toch zwak...

Gefeliciteerd weer voor de positieve testen! Goede zwangerschappen gewenst!
Hier nog geen menstruatie, nu dag 37 van de cyclus. Wel heel klein beetje kramp en iets dikkere afscheiding, zou dat ook eisprong kunnen zijn. Dat ik misschien cyclus overgeslagen heb.. misschien straks toch maar ff ovulatie testen kopen? 
Iemand een ideetje, groetjes! 

Terug
Bovenaan