NOD November 2020

@forumA, mijn NOD is zaterdag of zondag en heb vanmorgen stiekem al getest. Had erover gedroomd en het ding brandde in de kast. Negatief, en veel te vroeg dus eigen schuld ? heb nu met mezelf afgesproken geen tests te kopen zover van tevoren.

Gefeliciteerd! En de rest ook natuurlijk! De eerste 2 weken zwangerschap krijg je cadeau, je was voor de eisprong immers nog niet zwanger, mss dat er daarom 2-3 weken staat? En het is natuurlijk ook afhankelijk hoe gecontreerd de urine is voor de intensiteit vd streep, mr streep is streep hoor! En wat spannend dat je man zo die test gaat vinden!!! Super leuk haha

hier officeel een dag overtijd en een negatieve test alweer maar ook nog geen tekenen van mn menstruatie heb alleen wat puisjes dus ik ga denk ik maar eerst de komende dagen afwachten en als t over een paar dagen nog niet door gebroken is dan maar weer testen 

Weer bedankt allemaal!
@SweetestMommy bij die Clearblue predictor tests zijn de mogelijke resultaten 1-2 weken, 2-3 weken of 3+ weken.
Ik ging er van uit dat als ik positief testte ermee het 1-2 weken zou zijn omdat de 2v5 zo licht bleef gister.
Volgens de bijsluiter staat bij hen 2-3 gelijk aan 4-5 bij de huisarts. Natuurlijk kan de test het fout hebben en was mijn urine super geconcentreerd deze keer :)
@sillasv jij had toch die ovu testen die steeds zo donker bleven? 

Artful Dodger mooie test! Nu minder stressen ?
sweetestMommy de 2 - 3 staat voor hoeveel weken geleden de bevruchting was. Dus dan zou ze al zo'n 4 a 5 weken of miss zelfs 6 weken zwanger kunnen zijn. Je test immers pas wanneer je 4 weken verder bent omdat je die 2 weken cadeau krijg
Hier net roze bij afvegen. Temp.wasnook al 0.1 lager. Verwacht hem morgen basaal en dat ik dus ongesteld wordt

Terug
Bovenaan