NOD November 2020

Nu mijn tekst dus ook weg...sorry voor de spam aan berichten. Maar deze test is dus heeeuul licht. Het is nog niet mijn NOD en ik kreeg het ook niet beter op foto. Je ziet wel degelijk een verkleuring op die plek maar het is wel lastig kijken haha...ik ben ook zo'n ongeduld. Ik test over paar dagen nog wel een keer. 

Hier ook voor het eerst een eisprong gehad vorige week (14-11)  na het verwijderen van mijn spiraal. Werd de eerste weken gek van de spanning en nu denk ik aan alles te voelen dat ik zwanger ben ? Mijn ‘klachten’ nu: veel afscheiding, gisteren steken in mijn lies en lichte kramp die doortrekt tot aan het schaambot, veeeel honger en pijnlijke borsten. Ik kijk ook serieus elke keer heel gestoord snel naar wc papier in de hoop op een innestelingsbloeding. Gekmakend vooral omdat we nog even moeten wachten met testen. herkent iemand dit? Voel me echt een dwaas, vooral omdat het pas de eerste ronde is ? mijn NOD is op 28-11 
Nog meer mensen die deze week gaan testen? Who's with me ?
Edit: ik zie nu het lijstje met de namen. Mega handig!n En heel leuk om te lezen in dit topic hoeveel er zwanger zijn geworden. Gefeliciteerd ?

Lottelot herkenbaar hoor, je maakt jezelf helemaal gek. Ook al is het ronde 1. Je bent liever gister zwanger als morgen heel normaal haha. Mijn NOD is de 25e ook 1e ronde overigens. Ben minder spastisch als voor me zoontje maar merk wel dat ik er nu veel meer mee bezig ben. Bang dat ik bloed afveeg, van alles in je hoofd halen, temp die weer zakt ?

Goedemorgen weer,
Net de Clearblue test met indicator gebruikt (met lichtelijk trillende handjes want ik was bang om het verkeerd te doen en dan was het niet alleen veel geld het toilet in maar ook mijn stress die weer omhoog zou schieten.)
De laatste 2 Kruidvat 2v5 testen leken hetzelfde resultaat te geven, niet echt een donkere lijn de 2de keer, misschien zelfs wat lichter. Dus tot mijn grote verbazing zie ik net dit:

Nu kan ik toch hopelijk echt even stoppen met stressen! En straks huisarts/vk bellen :)
P.S. mijn vriend slaapt nog en ik moet zo vertrekken voor mijn werk dus laat de test liggen in de badkamer waar hij hem niet kan missen, maar hij weet niets van testen af dus ben benieuwd hoe lang hij denkt dat de 2-3 voor embryo's staan ?

Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Ik heb vrijdag of zaterdag m'n NOD maar vanochtend weer bloed, dus ik denk toch echt innesteling... Wil zoooo graag testen...

Terug
Bovenaan