NOD November 2020

Wat een paar mooie berichten tijdens het weekend :)
Ik zit nu op 12 dpo, volgens de app is mijn NOD woensdag, ik denk zelf morgen.

Ik probeer niet te testen voor mijn NOD (zeker zonder duidelijke klachten). En dat gaat me 7-3 dagen voor NOD prima af, maar nu zo 1-2 dagen er voor vind ik het wel lastig :)
En omdat ik benieuwd ben uiteraard, maar ook door het aantal vroeger testers hier op het forum haha. 
Ik heb de 'standaard' klachten, pijnlijke borsten en krampjes. Dat had ik de vorige ronde ook. Maar nu had ik op 9dpo uit 1 tepel wat wittige dikke vloeistof en de rest van de dag doorzichtige vloeistof wanneer ik er in kneep. 

Disclaimer: Dit is pas ronde 2, en ik let dus ook pas 2 maanden goed op mijn lichaam, dus misschien heb ik dit wel vaker. Ik hou alles goed bij, en hopelijk kan ik klachten gaan herkennen die gewoon bij 'de week voor ongesteld worden' horen.
@MamaSterretje en @Freye, spannende dagen :) 

Hier zit ik vandaag op dag 37 en ik ben za-zo nacht behoorlijk misselijk geweest en zondag overdag wat minder maar ook steeds zo'n weeiig gevoel met honger. Nu werd ik vanochtend weer met veel honger en die redelijke misselijkheid wakker, dus ik heb alvast getest. Samen met mijn vriend en de kleine in bed en na 2 minuten lazen we een prachtig plusje af (kruidvat 2v10) ???! 

Ik kan het nog steeds niet goed geloven, omdat ik toch wat minder misselijk ben als bij de eerste en ik zou nu dus dan ong 6 weken zwanger zijn dan al. Morgen doe ik nog een extra testje met een (onbekend bij de etos gekocht) test, die ik nog had liggen. 

hoe krijg ik mijn foto geupload? Ik lees hier wat dingen over 'mupload' maar geen idee!
liefs!

Dank je:) Je had me al welkom geheten maar had toen nog geen profielnaam dus snap de verwarring :)
ik was die van die dochter en de tweeling en dat ik denk dat ik ongepland zwanger ben. 

had wat vreemde kleur afscheiding en een paar dagen later ook steken linksonder in mijn buik. Verder nog niet zo veel verschijnselen behalve dat ik moe ben en het koud heb, maar goed. Dat kan alles zijn!
wanneer mijn NOD is weet ik dus niet. Spannend weekje. Ik lees ondertussen lekker mee :)

@mamasterretje, ik denk ergens deze week, ik gok dit weekend.
ik weet ook niet echt hoe lang mijn cyclus is en wanneer de vorige precies begon. Dus het is een gokje 

Sillasv ik zie helaas niks
een plus twee spannende week dus. Wil je het weekend testen of de week erna pas?
Ik denk dat ik doorschuif. Officieel nog niet ongesteld gezien spotting niet mee telt. Maar sinds vanavond telkens echt rood bij afvegen en soms een drupje op verband. Helaas maar ach ronde 1 had het ook niet verwacht ?

Terug
Bovenaan