NOD November 2020

ik kon het natuurlijk niet laten, ik heb het doosje van 3 tests nu leeg? ik zit gok ik 1 dag voor nod. Maar ik merk wel dat er steeds meer streep te zien is zeg maar

@feyre ik denk dat ik om de paar dagen test ofzo, ik denk dat ik woensdagochtend test. Ik heb een paar early tests gekocht van action. We gaan het zien! 

Omdat officieel morgen, hooguit overmorgen mijn nod is wacht nog maar ff hihi. Nadeel van te vroeg testen is dat immers voor je nod nog allerlei dingen kunnen misgaan. Ik kick haast op de spanning om telkens zon testje te doen hihi. Ik gok dat mrg mijn nod is, dan ga ik met een Kruidvat testje doen met ochtendurine.

[quote quote=10375840]SweetCherry ik zou het toch echt bespreekbaar maken, je kan dingen niet opkroppen of doen alsof het er niet is. Jullie gaan samen voor een kindje en dat is een hele levensveranderin! dus moet je er samen over kunnen praten ?‍♀️[/quote]
klopt, had het misschien anders moeten verwoorden. Ik wil het er vaker over hebben dan hij dat wil. ;)

SweetCherry Ohhhhh zo ja dat is anders ?? herkenbaar wel me man is er heel droog onder en ik zou het meer inhoudelijk willen bespreken. Maar goed dit was bij de 1d al zo dus vandaar het forum ? heb ook wat apps vanuit de vorige zwangerschap waar ik ook me ei in kwijt kan maar hier op het forum is toch iedereen weer met hetzelfde bezig
SweetestMommy is idd wel ieta te zien nog wel licht. Hopelijk loopt ie mooi op.
Miepjemoi dat is een mooie duidelijke plus!! Yay

@Miepjemoi Jeeej wat goed, gefeliciteerd! 
En welkom @Sweetcherry :) 
Hier nog steeds een klein beetje onduidelijk, hoewel mijn ovulatietesten natuurlijk positief waren, heb ik ergens toch de hoop/het gevoel dat ik alsnog zwanger kan zijn (en ze daarom ook positief waren). Als ik niet zwanger ben en ik net mijn eisprong gehad heb, is mijn NOD niet meer in december. Maar ik wil nog even geen afscheid van jullie nemen, dus blijf nog even hier

Terug
Bovenaan