NOD November 2020

goedemorgen hier 2 dagen overtijd vanmorge weer een test gedaan maar niks ik ga deze week gewoon afwachten en anders t weekend weer proberen te testen 
https://www.mupload.nl/img/y855r5ww.jpeg
voel nog niet dat mn menstruatie opgang komt of wat dan ook alleen een heel trekkend gevoel in me zei en een drukkend gevoel in mn baarmoeder zelfs op een leuke avond in de slaapkamer durf ik niet te doen want t doet best zeer 
man lief zei al dat t leek alsof mn baarmoeder erg laag lag 
dus voornu wacht ik t allemaal gewoon lekker af
en weer een hoop posetiefe testen erbij gefeliciteerd 

Lieve allemaal,
Vanochtend getest, en een duidelijke plus :)

https://www.mupload.nl/img/ebxoflpw6s5x6.jpg
@Miepjemoi en @SweetestMommy, jullie ook gefeliciteerd!

@sillasv, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Meer dan wachten kun je helaas niet doen :)

@MamaSterretje, spannend!

Ik blijf hier zeker nog lezen, en duim voor veel positieve testen.

SweetestMommy die is al goed te zien ja
AnneCH gefeliciteerd! Die is duidelijk!
Sillasv lastig zeg, hopelijk snel meer duidelijkheid
Mamasterretje je houd het wel soannend!
ik ga door naar Dec. Temp 36.9. Niet geheel badaal al (36.7) maar dit is wel duidelijk gezien hij zakt dat me ms eraan zit te komen. Ik verwacht hem morgen. Wel fijn om te weten dat me cyclus dus wel nog ok is ondanks de paar kilo's die er nog aan zitten van me vorige zwangerschap

Hi dames,

Daar ben ik weer.
Na gisteren veel bruin/witte afscheiding te hebben gehad ging ik er vanuit dat ik vanmorgen ongesteld zou zijn maar niet dus. Tijdens het plassen zag ik ook niets dus besloot om het laatste beetje van mijn plas af te knijpen (hihi sorry voor de details) en een early test van de action uit de kast te trekken. Na uitvoeren van de test zag ik een ontzettend licht streepje maar dacht dat ik het zo graag wilde zien dat ik het me inbeelde dus toen ben ik de honden gaan uitlaten. Het uitlaten is kokhalzend verlopen, van de zenuwen dacht ik dus. Maar toen ik terugkwam zag ik het streepje nogsteeds dus denk toch dat ik het me niet heb ingebeeld.
Wat zien jullie (hopelijk lukt het om de afbeelding in te plakken)
Ik ben nu heel voorzichtig blij, maar ben zo bang voor de teleurstelling! Ik ga vanmiddag nog langs de kv voor testen en ga nu iedere dag testen tot mijn ongi of tot een duidelijke uitslag.

Elisabeth

Wat mega leuk om hier mee te lezen, word er helemaal enthousiast van. Duim zo hard dat ik ook een positieve test in handen heb deze week ?
Annech, gefeliciteerd! Mega leuk! 
En Elisabethadriana ik zie op de tweede foto ook echt een streepje. Morgenochtend nog eens testen? Voor nu denk ik voorzichtig gefeliciteerd?! Ik zou ook kokhalzen van de spanning trouwens  ? je eerste zwangerschap?

Terug
Bovenaan