NOD November 2020

@LotteLot dankjewel, heb net nog een earlytest van de kruidvat gedaan en deze was wel duidelijk positief binnen de afleestijd (?)! Dit is ons eerste kindje, hebben er 3 rondes over gedaan. Nu hopen dat de testen mooi oplopen, vrijdag ga ik nog een goede test van clear blue doen, dan zou uiterlijk mijn NOD zijn.

Elisabethadriana op de eerste foto lijk ik niks te zien 2e als ik heeee goed kijk een heel vaag iets. Maar ik zou proberen niet teveel te hopen. Evt morgen of na 48 uur nog eens testen zien wat het gedaan heeft. Heb je een foto van de kruidvat test?

@feyre, ja ik sta er nu nog wel in met de gedachte dat het nog kan omslaan aangezien ik nog voor mijn NOD zit. Vrijdag durf ik pas te springen.
Bij de kruidvat test zagen zowel ik als mijn man wel een plusje verschijnen, foto is nog iets minder duidelijk als de werkelijkheid. Morgen t/m donderdag ga ik nog kruidvat testen doen. En dan vrijdag clearblue mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

elisabethadriana daar zie ik hem idd ook. Ik geloof niet in vals positief. Als deze testen zo slecht zijn of vals geven waren ze allang van de markt. Indroog streep is wel wat anders maar als dit binnen tijd was is het positief. Je krijgt geen streep zonder hcg. Ze zeggen ook dat action voorgedrukt streepje heeft maar die was bij mij iig echt blanco met niks, en toen het raak was gewoon een goed streepje
Dat gezegd vind ik de plus testen heel irritant ? geef mij masr gewoon 2 strepen. Zou dan ook zeggen doe de kruidvat 2v5

@MamaSterretje bedankt voor de tip, de kruidvat 2v5 heb ik ook nog liggen dus die doe ik straks ook nog voor de zekerheid, is de kans op vals positief bij deze testen kleiner?

Update 13:29 @MamaSterretje, sorry lees nu pas je andere reactie. Wat balen ? ik begrijp dat je gefrustreerd bent en het even niet meer ziet zitten.. ik hoop dat je in de toekomst toch goed nieuws krijgt en alsnog zwanger zult worden ?

Ikzelf heb net meteen de kruidvat 2v5 gebruikt aangezien ik toch bang was voor de vals positief, en lees nu een heel licht streepje af dus ga ervan uit dat het goed is. Morgen verder met testen.

@Elisabethadriana ik zie dat je vanaf nu tot je NOD iedere dag wilt testen en persoonlijk zou ik je dat echt afraden. Ik heb vorige week precies hetzelfde meegemaakt (heel lichte streepjes) en gooide er iedere dag een test tegen aan ondanks dat iedereen zei "doe het niet!" maar op dag 3 werd het streepje plots lichter en dat heeft me écht geen goed gedaan.
Zeker nu je streepjes zo licht zijn zou ik als ik jou was proberen vol te houden niet te testen tot in ieder geval donderdag dan, je bespaart jezelf zo hopelijk/mogelijk (veel) stress en verdriet.
@MamaSterretje wat ongelooflijk $&@€ dat het niet gelukt is deze maand :( Ik zag je naam vaak voorbij komen hier en hoop dat ik je in de toekomst als alles wat heeft kunnen bezinken weer terug zie, niet in een NOD topic maar een leukere ;)

Ahh mamasterretje wat balen! Ik had het je zo gegund :( hopelijk echt snel wel een positieve test in handen!!!
Gefeliciteerd dames!! Mooie testjes weer!
@feyre bij mij is die kruidvat test met + ook eens vals positief geweest zoals deze. Kan natuurlijk ook dat het dan al vroeg mis is gegaan, maar 2 dagen later met een andere test was niets te zien.

@Atrful Dodger aah wat een verschrikkelijke ervaring en daar krijg je inderdaad een flinke klap van, nu je dit hebt gezegd wacht ik denk ik gewoon lekker af tot vrijdag.

Terug
Bovenaan