NOD November 2020

Dankjewel allemaal, lief!?
@AnneCh @Sweetestmommy gefeliciteerd! ?
@silasv @Mamasterretje ik ga voor jullie duimen. Ook voor iedereen verder in deze app, veel succes geluk, ik lees nog even mee! ?

is allemaal prima maar dat neemt niet weg dat ik niet in vals positief geloof xD ik zou het dan gewoon zien als zwanger maar vroeg misgegaan. had je niet getest had je het nooit geweten en het dus als een gewone ms gezien. zonder hcg kan die streep er niet komen tenzij het indroog is.
maar goed verder niet hier om erover te discusseren.
MamaSterretje ik las het in het andere topic, ontzettend rot. je mag zeker balen! het zag er zo goed uit. die weken na ei is zo'n killing en dan zeker zo dichtbij NOD

Weer even een vraagje van mij. Had dus eergisteren en dag ervoor positieve ovulatietesten na die 'overgeslagen' cyclus. Vandaag maar weer getest en nu dit. Kan dat kloppen in de lijn der verwachting en is dit nog positief of al niet meer?  
https://www.mupload.nl/img/8pp0u1oo2iv.jpeg

Eefjepeeefje heb je een foto van de testen onder elkaar? Dan kan je beter vergelijken. Neem aan dat links de test lijn is? Heb deze nooit gebruikt ? maar die lijkt zoals Marina zegt minder dik en minder donker. Dit zou betekenen dat je LH afneemt en dat je ei mogelijk gister/vannacht gesprongen is

Zo even bijlezen haha. Ik heb zelf altijd de cassette testen van testjezelf gebruikt, die bestel ik bij bol. Super goedkoop (3 voor 5) of 7 voor 12 ofzo. En heel nauwkeurig! Bij onze tweede testte ik 6 dagem voor nod al positief. Ik ben het eens met dat een streep een streep is. Geen hcg is geen streep, en ook als ke dan ongesteld wordt, dan is het blijkbaar mis gegaan. Tevens risico om voor je nod te testen want volgens de statistieken gaat voor de nod nog meer dan de helft mis. Dus zou idd niet te veel testen. 

Hey dames, Ik zit in mijn eerste ronde dus misschien een hele domme vraag maar ik lees op verschillende sites dat het vrijwel bijna altijd zo is dat de menstruatie 14 dagen na de eisprong komt. Dit zou betekenen dat eigenlijk pas 30 nov of 1 dec mijn NOD zou zijn, gezien ik een positieve ovulatie test had op 16 en 17 nov. Ik ben eigenlijk altijd wel regelmatig ongesteld dus dat zou betekenen dat m'n cyclus ineens ook langer is. Worden jullie altijd precies 14 dagen na je ovulatie ongesteld?

Terug
Bovenaan