NOD November 2020

Vanochtend ook een Early test gedaan, maar het was wit. Of het is te vroeg of er is niks aan de hand. Ik denk nod ook dit weekend of maandag. Erg spannend aangezien dit niet gepland is ? maar wel welkom natuurlijk! Beide uitgeslagen zijn goed.

@mamasterretje veel sterkte, wat een tegenslag lijkt me dat iedere keer. Ik hoop dat er betere tijden voor je komen x 

@eenplustwee, balen maar nog even wachten tot je NOD inderdaad! You never know. En niet gepland maar je bent wel aan het testen? Leg uit haha!
Ik had vanmorgen een 4 days early test van de action gedaan. Ook zo wit als papier ? 

Haha @lottelot, nou.. na een gezellige nacht met man had ik een paar dagen later ineens wat licht bloedverlies/bruine afscheiding. Nog nooit gehad en ineens dacht ik, oh jee.. zal het? Even terug proberen te zoeken wanneer ik ongesteld was en als ik zo gok was ik precies toen mega vruchtbaar. We hebben het 'half' veilig gedaan. Ik ben niet aan de pil oid en hij was 'op tijd'. Maar we moeten beter weten want zo is ook onze tweeling onstaan. Anyway, weer een paar dagen later had ik steken onderin mijn buik. Verder wel wat verschijnselen maar dat kan ook gewoon de normale hormoonhuishoudinf zijn ;).
na wat googelen kwam ik op dit forum terecht en na een tijdje meelezen besloot ik ook maar mee te praten.
Ik doe nu early tests omdat ik geen idee heb wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Het zou dus kunnen, of ook niet. Maar wel spannend dus fijn om te delen. We hebben al totaal 3 kinderen dus beide uitkomsten zijn goed.
en hoe is dat bij jou? 

Haha wat grappig! Maar je neemt dus wel bewust het 'risico' op een vierde ivm geen anticonceptie?? zo van leuk als het komt maar anders ook prima? Nou spannend hoor ik ben heel benieuwd! 
Wij zijn bezig met de eerste ronde, ik ben 28 en al 10 jaar samen met mijn vriend. Super spannend en nu ik mijn spiraal heb verwijderd kan ik eerlijk gezegd niet meer wachten ? Op dit moment voel ik hele lichte menstruatiepijn in mijn onderbuik. Ik gok dat mijn menstruatie eraan zit te komen maar dat zou al wel vroeg zijn...

Tja, bewust... semi-bewust, er was aardig wat drank voorafgaand, Haha. Maar Idd, we laten het altijd een beetje open. Als we het echt écht niet wilde was het niet gebeurt. Het lot bepaalt, denken we altijd. 
spannend! Ik was ook 28 toen ik zwanger werd van de eerste. (Nu 34) Hoop dat het raak is wanneer de tijd rijp is, het liefst natuurlijk zsm ? Succes! 

Mindfuck gaat hier nog lekker door. Nacht vrijdag op zaterdag een bloedneus en vanaf zondagavond bruine afscheiding en nu nog steeds (donderdagochtend). Early zwangerschapstest negatief. Ik snap er helemaal niks meer van. Volgens mij is dit weekend m'n NOD.

@ForumA; ojeeee... ik had ook bloedneuzen tijdens mijn 1ste zwangerschap. Alleen wel pas veel later, geloof vanaf een week of 25. Wat een mindfuckkk idd! 
Een plus een; wat spannend zeg. En wow al 3 kinderen! Mij vriend hoopte bij de 1ste zwangerschap heel erg op een tweeling. En nu weer hahaha. Ik zou het een zegen vinden hoor, maar ik ben eigenlijk heel erg gelukkig met 2 kindjes ;). Dat in combinatie met allebei een drukke baan (ik werk ook nog gewoon 4 dagen) en ons sociale leven ernaast. 
@mamasterretje: ach meis. Wat een teleurtelling weer :(! Ik hoop steeds positieve verhalen te lezen. Het is ook jou echt een keer gegund!

Helaas, vanmorgen ongesteld geworden. Voelde het gisteravond net voor het slapen al een beetje aankomen met wat krampjes. Maar dan heb je nog de hoop dat het wat anders is, maar helaas..
We hadden goede hoop, nu op naar ronde 3. Doorschuiven naar december.
Succes voor degenen die nog op het wachtbankje zitten! 

Terug
Bovenaan