NOD November 2020

Jettee wat ontzettend balen weer... Hopelijk volgende maand een mooi december cadeau! Hou vol!
een plus twee Spannend weer en zeker omdat het dan wellicht "per ongeluk" gebeurt. Maar wel heel fijn dat jullie er zo positief over zijn. Ik duim met je mee! 
ForumA Dat is shit zeg... Je gaat dan toch aan alle twijfelen.. Maar misschien ben je met het testen nog een beetje te vroeg?? Hoop het alsnog voor je! 
Ik heb a.s. zaterdag mijn NOD. Ik had dinsdag ineens hoofdpijn, terwijl ik dit normaal pas echt op de dag van mijn NOD krijg en had daar deze week al meer last van. Kan dat een symptoom zijn? Verder heb ik wel in mijn buik sinds gisteren wat meer lichte krampjes onderin, maar ja dat kan ook a.s. menstruatie zijn. Maar rustig afwachten maar weer en veel afleiding zoeken ;-)
Succes andere dames op het wachtbankje! 

@ Mamasterretje, jaa wel ff balen inderdaad.
Maar voor jou ook ontzettend balen zeg! Ik snap dat je even weg van hier gaat! Heel veel sterkte en ik hoop ook voor jou op goed nieuws binnenkort! ?

hier inmiddels nog geen druppel bloed te bekkenen imiddels 4 dagen overtijd 
https://www.mupload.nl/img/9idosfa.jpeg
met dit als resultaat ik woord er toch zo zenuwachtig van

Ik word er eigenlijk zowiezo heel zenuwachtig van. Ik vind het allemaal doodeng. Het is toch allemaal niet zomaar iets. Nou ben ik wel iemand die snel piekert en de meest bizarre rampscenarios spoken al weer door mn hoofd. Heeft iemand hier ook last van?  Of ben ik gewoon maf? ?

@sillasv wat mega irritant is dat hè. Duimen dat het alsnog positief wordt!
Ik zit inmiddels op cd59 van mijn rare maand zonder menstruatie. Afgelopen weekend dus positieve ovulatietesten en nu op 6dpo, als m'n eisprong vrijdag was. Maar kan dus ook 4 zijn. Nja iig op het wachtbankje. Nod is nu 9 dec, maar kan jullie nog niet missen ?

Nee hoor sweetcherry dat gevoel is heel normaal, je bent zeker niet maf! Ik haal me ook elke keer van alles is mijn hoofd.... wel irritant soms, maar het zal er wel bijhoren. En ik maak mezelf ook gek dat het bij de 1e wel is gelukt en dat het nu met een 2e niet lukt. Dus je bent volledig normaal! ?

Terug
Bovenaan