NOD November 2020

Dat is fijn te horen! Niet dat iedereen in de stress zit ervan natuurlijk ?, maar dat ik niet de enige ben. Wel gek dat weinig mensen het erover hebben eigenlijk, hoe eng het allemaal kan zijn. Ik probeer mezelf te vertellen dat er toch een aantal miljard mensen rondwandelen, dus dat het allemaal goed zal komen (als het lukt uiteraard) :)
ik maak mezelf ook helemaal gek nu  Elk steekje, kriebeltje, en dingetje voel ik. Ben ook beetje misselijk, maar kan ook door stress komen (eindejaarsgesprek gehad op werk, lig ik ook altijd wakker van). 

Zeker weten! Ik zit nog maar in ronde 1 en denk constant; wat nou als het ons niet gegund is, wat nou als het zaad van mijn vriend niet goed blijkt te zijn. Het voelt alsof we afgelopen jaren al veel 'geluk' hebben gehad met zaken zoals ons nieuwe huis. Dus 'waar gaat het dan een keer mis'? Dat soort gedachten. Zó vervelend.. maar ben blij te horen dat ik niet de enige ben. 

@eefjepeefje heb je recent ook nog een zwangerschapstest gedaan? Ovulatietesten willen ook wel positief zijn als je zwanger bent. 

Wow wat een berg positieve testen weer! 

ik schuif een maandje door, vorige week dinsdag ongesteld geworden.. nu ronde 10 in en volgende week een jaar gestopt met de pil.. was even flink aan het balen, omdat m'n lichaam iedere maand weer andere verschijnselen laat zien. Nu weer met goede moed door! 

sterkte nog even voor de dames op het wachtbankje! 

@eefjepeefje ben wel benieuwd ? 
Wellicht een rare vraag.. Zitten jullie mannen ook aan de foliumzuur? Heb gelezen dat dit de zaadkwaliteit verbeterd

@xxNh mijn vriend wilde wel iets doen om te helpen, dus die slikt nu magnesium en zink/selenium. Dat laatste is schijnbaar goed voor vruchtbaarheid bij mannen. Gewoon gekocht en gezegd: hier schat, elke avond nemen is goed voor je zaad ?

Terug
Bovenaan