NOD November 2020

xxNH nee me man slikt niks. Heb er toen wel naar gekeken maar was niet nodig uiteindelijk ? hij slikt vit a-z en geef hem gewoon extra ei en spinazie haha

Mijn vriend heeft ook selenium en zink geslikt. Wel grappig want ook een spermatest gedaan (toen slikte hij dit op aanraden van mij al een paar maanden) en zn sperma was van bijzondere goede kwaliteit ;) vergeleken met de mannen in Europa (schijnt dat zaad van steeds slechtere kwaliteit wordt door leefgewoonten). Dus of het daardoor komt? Dont know.. maar nu we voor een 2de gingen is hij het weer gaan slikken en wel snel raak!

Hee,
Ik ben benieuwd of ik de maand november nog ongesteld ga worden. Mijn menstruatie is inmiddels 6 weken geleden. Vorige cyclus was ook 45 dagen, dat duurt nu nog 2 dagen wachten dan is het weer 45 dagen geleden. Vandaag heb ik wel zwangerschapstest gekocht 2v5 van de Kruidvat. Die gaan we binnenkort gebruiken als menstruatie nog op zich laat wachten. 

Ben dus niet de enige ? Mijne slikt dagelijks foliumzuur en af en toe eens multi a-z. Baat het niet schaat het niet denk ik maar weer ?

Krokuzzzkelly wat balen zeg dat je cyclus zo lang duurt en spannend nu weer rond deze dagen. Voel je al iets of nog niks? 
Mijn man slikt geen vitaminen, maar misschien wel een goed idee want tot nu toe lukt het nog niet echt... ?
Ik denk dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden, heb kramp in mijn buik en voel me ook verder niet zwanger... Heb toch het idee dat ik het net als bij de 1e echt ga voelen en dat het dan zo is.. 
Hoe gaat het verder met de andere dames op het wachtbankje?? 

Helaas ik ben inderdaad ongesteld geworden... Op naar december, misschien een leuk kerstcadeautje ?. 
Veel succes voor alle dames die nog aan het wachten zijn, ik duim voor jullie!!  

Nee ik voel verder nog niks... Zowel niet zwanger als menstruatie pijntjes, heel lastig.
Ik wacht gewoon rustig af. Misschien duurt deze keer nog langer :O

Ah helaas the big dream. Op naar goede december maand! 

hier ook gister avond met vegen bloed en vanmorge echt ongesteld geworden voor voorlopig ga ik jog niet mee naar december en ga ik hier wat minder actief zijn en minder er mee bezig 

Terug
Bovenaan