NOD November 2020

Balen dames voor wie het dit keer niet is gelukt! Ik blijf duimen voor jullie.
hier nog niet ongesteld. Maar weet ook niet wanneer dit zou moeten gebeuren, ik gok deze dagen ergens. 

wel extreem moe, maar dat ben ik geloof ik vaker als ik ongesteld moet worden, dus of dat een teken is? 

ik doe morgenochtend weer een testje. Ik houd jullie op de hoogte! 

[quote quote=10377553]@thebigdream balen zeg? @lautjeF feyre is ook al ongesteld geworden want ze is enige tijd geleden al mee verhuisd naar Nod december?[/quote]
Klopt ben ik dat hier vergeten te melden? ? shame on me. Maar idd me ma is nu bijna afgelopen. Ik lees hier nog wel mee ?

Ja inderdaad balen, maar positief blijven en volhouden is de manier denk ik?... 
@sillasv voor jou ook balen.... hopelijk volgende maand beter... 
Ik ga ook even wat minder op het forum reageren. Hopeljjk helpt dat om het wat los te laten. Ben er teveel mee bezig. Dus hopelijk een goede 6e ronde. 
Succes allemaal! 

Ah jammer meiden, moed houden ?
Nog niet ongesteld geworden en gisteren een negatieve zwangerschapstest. Misschien vandaag? Heb in ieder geval wel behoorlijke PMS klachten. Zijn er hier mensen met PMS die ook last hiervan hadden tijdens de zwangerschap? Ik ben daar wel bang voor, vooral die nare gedachten die ik heb en de vermoeidheid. Als ik ongesteld ben geworden is dat altijd als sneeuw voor de zon verdwenen en voel ik me weer een positieve engel ? maar hoe zit dat tijdens de zwangerschap met hormonen enz? 

Nog niet ongesteld en negatieve test vanochtend. We wachten verder (on)geduldig af..

@LotteLot, in mijn ervaring lijkt het verraderlijk veel op elkaar. Kramp in je buik en rugpijn en gevoelige borsten, vermoeid en een kort lontje. Dat heb ik wanneer ik ongesteld moet worden maar ook bij beide zwangerschappen gehad. Wanneer is je NOD ook alweer?

Een plus twee : ik duim mee. Zit in dezelfde situatie. 
Mijn nod was 28 november (dag 30). Mijn cyclus varieerde afgelopen 7maanden tussen 26 en 30 (eenmalig helemaal in begin 34d). Had deze maand op basis van vruchtbaar slijm idee dat het ging kolen rond 24 november... 
Vandaag getest maar negatief. Heb ook van niets last behalve vermoeidheid, gevoelige tepels als ik eraan kom en af en toe vanuit men rug krampen. Helaas heb ik al die klachten ook bij menstruatie. Dus zal maar uitgaan van negatieve...al blijf ik hopen. 

Halloweentje en eenplustwee ik denk dat we nog met zijn drieën over zijn haha! (Of zijn er stiekeme meelezers? :) )
Duimen dat het tenminste bij een van ons raak is dat zou leuk zijn ? mijn NOD zou gisteren zijn maar testte vanmorgen negatief. Allemaal in hetzelfde schuitje dus haha.. afwachten 

Terug
Bovenaan