NOD November 2020

Dag Eefjepeefje, 5 dagen na je ovulatie kan sowieso niet. Je eitje blijft maar tot 24 leven waarvan de kwaliteit dan ook nog afneemt zodra het is losgelaten.
Voor je ovulatie heb je wat meer speelruimte omdat de spermacellen langer kunnen overleven in jouw lichaam, maar 5 dagen lijkt me wat lang.Ik zou eerder denken aan 2-3 dagen max

@LautjeF - ik heb mijn ovulatie gevonden! En verassend genoeg exact de dag die mijn app ook aangaf als verwachte ovulatiedag. Ovulatiedag 22oktober, NOD 3 november. De app gaat dus wel weer uit van een iets korte LF. Ik hou mijn NOD zelf liever op 5 november. 

Ik reageer momenteel ook wat weinig, maar lees nog steeds mee hoor :).
@Jacky en @belgoGermano, verschrikkelijk dat jullie een miskraam hebben meegemaakt. De kans is er altijd natuurlijk, maar ik denk dat als het ook echt gebeurd het verdriet groot is.
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie.. en het lijkt nog steeds nergens te bekennen, maar ik heb me nu al mentaal voorbereid dat het nog wel eens lang kan gaan duren :(

sorry dames, reageer iets minder maar probeer wel mee te lezen. 
Ik blijf ook altijd minuut of 10 liggen, baad het niet dan schaat het niet ?.
Ik moet nog 11 dagen wachten en dan weten we weer meer. Hopelijk gaat het met jullie ook goed! 

Ik zit nu op dag 13, gister echt het gevoel dat m'n ovulatie was door vage klachten en krampjes, ik kan het meestal wel wat aanvoelen. Nu vanmorgen een test gedaan en na mijn idee was het streepje gister dus donkerder, zou het dan kunnen dat gister ovulatie was als jullie dit zo zien? In het echt is het wel iets beter te zien. 
https://www.mupload.nl/img/fsjst981h9.jpg

Hi dames. 
Ik heb ook al een poosje niet meer gereageerd, maar wel meegelezen.
Wij gaan nu ook de vruchtbare dagen in. (Volgens de app) ik gebruik geen ovulatie test. 
We gaan het gewoon gezellig maken deze week en dan zien we het wel ;-) 

@noeksie, ik zou nog even doortesten als ik jou was! Ik dacht zelf namelijk eerst ook de 16e ovulatie omdat de 17e lichter werd, maar zoals je ziet was dat echt mijn ovulatie niet.  https://www.mupload.nl/img/sz2hzlyya9e.jpeg

Terug
Bovenaan