NOD November 2020

@Jacky, hoe gaat het nu met je? Hopelijk kan je het een plekje geven. Heb er verdriet om, praat er met anderen over als je die behoefte hebt. Ik heb weken lang zitten huilen, soms dagen achter elkaar en soms kon er ook een grapje over tussendoor om het minder zwaar te maken. Ook praten met ouders of vrienden heeft bij mij voor verwerking geholpen. Daarnaast kon ik met alle vragen en onzekerheden bij de vk terecht. Hopelijk mag jou dit ook helpen! en als je hier van je af wilt schrijven o.i.d. voel je ook vrij 

Hee meiden,
Helaas vanmorgen ongesteld geworden gaan nu richting t half jaar (korte cyclus) ronde 7. Heb al 1 zoontje. 
NOD 15 november 
Heel erg rot Jacky ? blijft verdrietig 

Ik ben nog niet helemaal 100% zeker van mijn eisprong dus vul hem eerdaags in.
Sorry nog een gekke vraag. Normaal ga ik altijd direct na de daad naar de wc maar dan komt er best veel sperma weer uit. Hoe doen jullie dat? Niet plassen of pas na een half uur ofzo?

Ik blijf paar min liggen x Marina, voor de zekerheid. Maar als je man goed heeft geëjaculeerd zit er al heel wat in de baarmoeder en hoef je echt niet tw blijven liggen. Mja kan geen kwaad toch? 
Dus na 5 min ofzo ga ik plassen 

[quote quote=10365724]Ik ben nog niet helemaal 100% zeker van mijn eisprong dus vul hem eerdaags in. Sorry nog een gekke vraag. Normaal ga ik altijd direct na de daad naar de wc maar dan komt er best veel sperma weer uit. Hoe doen jullie dat? Niet plassen of pas na een half uur ofzo?[/quote]

ik blijf ook altijd even liggen maar daarna gaat er nog heel veel uit hoor. Haha

Terug
Bovenaan