NOD November 2020

Jaa het lijstje op pagina wordt inderdaad super bijgehouden op pagina 1! 
Ik blijf altijd een minuut of 10 liggen. Ergens gelezen dat dit goed zou zijn. Daarna gewoon plassen. 

Bedankt voor alle berichtjes. 
@stiftie Het gaat wel oke. Overdag gaat het beter als 's avonds. Vind het ook wel lastig dat niet iedereen lijkt te begrijpen wat het met je kan doen. Ookal was het pril het is toch erg verdrietig. Gelukkig hebben we al een klein mooi meisje rond wandelen. Die lijkt trouwens ook te voelen dat er wat is. Het is de laatste dagen mama voor en mama na. Ze wil alleen maar met me knuffelen. 

Jacky, dat doet altijd pijn, of het nu pril was of niet. Ik heb al 3 gezonde kinderen en enkele maanden geleden een 2e miskraam gehad. Kan je zeggen dat dat evenveel pijn deed als het eerste.
Anderen kunnen niet beoordelen wat zoiet met je doet.
Lautje, toppie!!

Ik blijf ook sowieso 10 minuten liggen.
Hier bezig met de ovulatie, nog lichte streepjes maar hij komt eraan denk ik...iig maar gezellig geklust.? 
Spannend  

[quote quote=10365590]Thanks ITVS! Misschien een gekke vraag, maar kan je ook te vaak sex hebben dat het zaad niet meer van goede kwaliteit is?! Zit er namelijk sterk aan te denken om het nu gewoon iedere dag te doen totdat hij écht afloopt. Zit nu op cyclusdag 19 en mijn eisprong is meestal tussen dag 20 en 24. We zijn inmiddels ruim een half jaar bezig en begin ongeduldig te worden haha.[/quote]
Als je weet dat je eisprong eraan komt kan je dat doen ja maar om de dag is ook voldoende! Lees soms dat het juist voor de kwaliteit beter is om het om de dag ge doen.

[quote quote=10365737]Jaa het lijstje op pagina wordt inderdaad super bijgehouden op pagina 1! Ik blijf altijd een minuut of 10 liggen. Ergens gelezen dat dit goed zou zijn. Daarna gewoon plassen.[/quote]
Ga ik ook doen deze maand bij de eisprong, ik stond altijd direct op om te plassen.. fijn dat jullie alles bespreken haha

Lieve meiden, 
Ik heb weinig te melden maar lees wel mee. Wat vreselijk zo'n miskraam, ik hoop dat iedereen die dat heeft meegemaakt veel steun heeft. Lijkt me hartstikke verdrietig.
Mijn ovulatie zit eraan te komen dus ik heb mijn lingerie uit de kast getrokken en gaan het lekker vaak gezellig maken ;). Het is fijn natuurlijk om vaak seks te hebben, maar voelt soms toch een beetje geforceerd ofzo. Gelukkig willen we het allebei heel graag en is het vooral super spannend en leuk. 
Ik vraag me af he: kun je ook zwanger worden als je bijv 5 dagen voor of na je ovulatie seks hebt, of kan dat echt niet?

Terug
Bovenaan