Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@lautjeF oh wauw dat is een duidelijke streep! Jij zit dus op dag 22 zei je. Ik nu op dag 15 en zo zien mn testen er nu uit, van vandaag echt wel wat donkerder
https://www.mupload.nl/img/ft75phbzyev.jpg
Ik heb dat ook wel eens Loesewies! Dat ik geen duidelijke piek heb..maar komt niet gauw voor. Ik gebruik trouwens Sensitest en ben daar erg tevreden over.
O en dat het menselijk lichaam vreemd is kan ik beamen..voelt soms als dubbele straf: het geeft je wel elke maand de narigheid maar niet wat het zou moeten doen. Ik heb me weer herpakt na 4 dagen met veel huilbuien.
Ik las ook ergens anders goed nieuws: gefeliciteerd aan de mama to be!
Vraagje,,
Volgens de vk moest ik mijn miskraam zien als de eerste dag van mijn cyclus. Nu twijfel toch alleen vanaf wanneer ik moet rekenen. Ik heb op woe 14 okt en do 15 okt lichtroze/bruine afscheiding gehad en op 16 okt begon het bloedverlies. Dit duurde tm 19 okt.
Ik heb zelf 16 okt aangehouden als eerste dag. Dan zou 13 Nov mijn nod zijn en zou ik op 30 okt mij eisprong hebben. Maar moet ik niet 14 okt aanhouden omdat ik toen al lichtroze afscheiding had?
@loesewies haha ja grappig om te weten wat iedereen dit weekend doet ?
Ik zou dus morgen mijn eisprong moeten hebben (volgens de app, die hou ik aan), maar heb nog helemaal geen afscheiding zoals normaal. Irritant..
Toch maar voor gaan lijkt me t beste idee. Is vriendlief wel content mee ?
[quote quote=10366559]
@loesewies Ik ga indd maandag de vk eens bellen, maar dacht miss weet iemand het.
[/quote]
Je kan ook beide dagen aanhouden als ovaluatiedag, gewoon dag ervoor doen en de dag in het midden, dan zit je goed lijkt mij.. maar maandag even overleggen met de vk lijkt me het best, weet je het zeker.
[quote quote=10366541]@Jackyy, het lijkt mij dat de verloskundige dit beter weet dan wij. En anders moet je het helaas maar aanzien, gelukkig zit er maar twee dagen tussen. @nientjee @noeskie @itvs @lautjef gezellig! Iedereen is nu druk aan het werk dus. ?[/quote]
Haha zeg dat wel Leuk zoveel dames dicht bij elkaar, ik ben benieuwd!