NOD November 2020

Hoi allemaal!
  Ik wil me graag bij jullie voegen. Wij zijn aan het hopen op een derde kindje om ons gezinnetje compleet te maken. Mijn man en ik hebben al twee dochters van januari '18 en november '19 dus bijna 3 en bijna 1. Spiraaltje heb ik laten verwijderen op 24 juli dus nu in ronde 3 ongeveer. NOD is 7 november, eergisteren positieve ovulatietest en ik hoop echt dat het dit keer raak is. Eerste kindje heeft bij ons 6 maanden geduurd na 10 jaar aan de pil. 2e was direct raak na het verwijderen van m'n spiraal. Ik ben altijd bekend geweest met lange cyclussen (zeker 32-35 dagen) dus vandaar maar ovulatietest erbij gepakt zodat ik ongeveerderig weet wanneer mijn NOD zou gaan zijn.

Hopelijk in de komende weken heel veel positieve testen hier! Ik duim voor jullie!❤️ 

@ITVS dank voor je reactie.
Is er iemand bekend met de ovulatietesten van de Action? Of hebben jullie andere testen waar jullie goede ervaringen mee hebben? Lees dat er een aantal de cb testen gebruiken maar die vind ik erg prijzig. Denk dat ik die ook ga gebruiken om wat meer inzicht te krijgen ?

@zomerkind gefeliciteerd!! Wat fijn al gelijk zo'n duidelijke test!! Bij m'n eerste 2 kids waren ze zo op de NOD pas? hopelijk kunnen we snel met meer meiden zo'n mooie test vasthouden! 

@Jackyy
Geen ervaring met die van de action. De kruidvat ovulatietesten heb ik bij m'n eerste gebruikt maar toen nooit 'n piek gevonden en bleek die maand dus wel hartstikke zwanger (wel pas op cyclusdag 40 dus waarschijnlijk veel te vroeg die ovulatietesten gebruikt). Nu gebruik ik de testen van Sensitest. Niet duur en duidelijke resultaten, zag die hier ook al een keer voorbij komen. Clearblue vind ik echt belachelijk duur dus die heb ik niet geprobeerd. 

Jackyy, ik heb de ovu testen van de Action (1e ronde nu) zit nu op dag 15 en nog geen piek gevonden, wordt nu wel iets donkerder dus ben benieuwd..maar gebruik ze nog niet lang genoeg om te weten hoe of wat 

Terug
Bovenaan