NOD November 2020

Mijn ovulatietesten zijn niet meer donker dus ik verplaats mijn nod naar 7 november. Met in mijn achterhoofd dat hij toch iets later kan zijn.

Hier vandaag weer een ovulatie test gedaan maar die is nu heeel licht en wazig... Hij werd gister donker dus dacht dit moét de piekdag zijn. Ik begon op dag 10 dus of ik heb m al ergens gehad, dat gevoel heb ik dus meer dan dat ik denk hij moet nog komen. Of misschien toch nog later. Ben ook súper misselijk maar zal wel door het ontpillen komen  https://www.mupload.nl/img/ucna0q.jpg

Hey allemaal,

Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden. Dus ik doe mee met de nieuwe ronde. Ik verwacht de NOD van november rond de 20e

@noeksie, ik denk dat dan gisteren je piek was en dat je dan gisteren/vandaag ovuleert? Mooie timing zo in het weekend. :) 

@ocean, balen! Maar welkom in deze groep. 

Hee hee.
Vanochtend gezellig gehad samen :) aankomende donderdag 29 oktober is het 2 weken geleden dat ik ongesteld was geworden. Ik ga eerst nog geen ovulatie testen gebruiken. En ik moet er ook rekening mee houden dat de cyclus nog onregelmatig kan zijn. We zitten nu in de 1e ronde voor 1e kindje 

@loeswies  ja precies ik ga er vanuit dat gister mijn piek was. Ja he haha, dit weekend inderdaad gezellig gemaakt en nu maar hopen en afwachten! Jij was dit keer niet aan het testen omdat je wegging toch? Daarvoor deed je dat wel?

Terug
Bovenaan