NOD November 2020

Dressuurmiep fijn dat het na het lange wachten is doorgebroken! Hopen dat je een wat kortere cyclus krijgt. Ik heb je aan het lijstje toegevoegd zonder datum ;)
Die 2 weken lijken erg lang ja!! Ik zou het super leuk vinden om op mijn verjaardag 6 nov een positieve test te hebben. Leuker kado kan haast niet toch? :)
Balen Mamasterretje! :( Hopen op een betere maand. Je staat ook in het lijstje.

Dressuurmiep, dat is toch al iets!
Mamasterretje, helaas!!! Hopelijk alsnog deze maand goed nieuws.
Die 2 weken wachten vind ik persoonlijk niet het ergste, de 2 weken tussen NOD en eisprong lijken mij véél langer te duren.

@thebigdream: dat zijn zwangerschapstesten. Ovulatietesten moet je juist later op de dag doen omdat de piek in de middag ligt. 

@belgogermano: grappig hoe iedereen een andere week ein-de-loos vindt duren. Vroeger vond ik 14 dagen 'zo voorbij', maar sinds ik zwanger wil worden duurt elke dag weer heel erg lang. (Maar misschien heb ik met het thuiswerken wel gewoon veel te veel tijd om na te denken)

@loesewies, haha dan haal ik ze door elkaar, zonde van de 2 testen.. maar dan weet ik dat nu thanks! En inderdaad thuiswerken helpt niet mee met het wachten, dat merk ik ook 
Balen @mamasterretje.. maar welkom en hopelijk deze maand beter nieuws! 

Nou...ik dacht even dat mijn eisprong al geweest was. Hij werd gister ineens weer zo wazig en vandaag ineens boem! Heb al steeds van die steekjes in m'n buik. Gisteravond nog gezellig gemaakt maar nu vanwege werk niet bij elkaar..hoop dat het genoeg moet zijn. Ik zit op dag 17.
https://www.mupload.nl/img/hldejt9y4a.jpg  
Dit is waarom ik dacht eergister/gister dat de eisprong al geweest was wel al een wat donkerder streepje. Pff t is wat hoor ?
https://www.mupload.nl/img/5p90hn.jpg

Goed dat je hebt door getest Noeksie! Mijne werd nog donkerder dan dit dus zou er morgen nog eentje doen.

Ik zit op 4DPO met een korte LF van 10/11 dagen laatste 2 rondes. Zou ik dan ook al positief testen op 10/11 DPO mocht ik zwanger zijn of voor een zwangerschapstest echt wachten tot 14DPO?

Enkele dagen na mijn NOD ongesteld geworden, waarschijnlijk toch een beetje de spanning van de eerste ronde proberen.
Dus op naar poging 2 :)
Ik verwacht m'n NOD rond 24 nov.

Terug
Bovenaan