NOD November 2020

Lieflief, herkenbaar!!!
Ik ben ook al iets ouder en wil samen met mijn martnzr voor een eerste kindje samen gaan. Bij de gyn in maart ook groen licht gekregen en helaas een mk na 6-7 weken zwangerschap. Net zoals jij denk ik oik 'dan kan het dus lukken'.
Nod hier ook, vandaag eisprong., op 11 november. 

@lief lief welkom, maar pfff wat een heftige tijd heb je gehad... lijkt me vreselijk een miskraam. Maar super dat je positief nieuws van de arts hebt. Heel veel succes deze maand en hopelijk snel een positief resultaat!

Belgo Germano, het is net of ik mijn verhaal lees. Wat naar voor je wat er is gebeurd en inderdaad je weet nu dat het wel mogelijk is, maar miskraam is niet leuk natuurlijk. Ik duim voor je dat het mag lukken allemaal

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal op mijn bericht. Het doet mij echt goed en duim voor jullie mee dat het voor ons allemaal mag lukken

Eline met een droom, gefeliciteerd!
Ik zie dat ik ook op lijstje sta NOD 12 november. Dit is nog even afwachten of mijn cyclus dan al regelmatig is.
Morgen is het 2 weken geleden dat ik mijn menstruatie had. Voor vanavond hadden we het alweer gezellig gemaakt ??
Groetjes van hier! En ik blijf de andere verhalen steeds volgen interessant en heftig tegelijk wat iedereen steeds deelt. 
Hopelijk positief nieuws deze maand voor nog meer van ons! :) 

Wat naar meiden, een miskraam.
Hier ook een miskraam gehad in ronde 10. En ronde 11 was ik weer zwanger en dat lekkere ding rent nu door de woonkamer ;) (14 maanden bijna)
Ik duim heel hard met jullie allemaal mee.
Ik vind het ook zo spannend. Ik wil het gewoon zo graag. Bij de 1ste dacht ik steeds; zou ik zwanger kunnen raken? Ben ik wel vruchtbaar? Gaat het ooit lukken? Nu weet ik dat het kan... en heb ik ergens al die tijd gedacht dat het nu wel snel zou gaan. Benieuwd dus of mijn gevoel klpot (ronde 3 nu!). Ik weet niet of ik het trek weer bijna een jaar geduld te moeten hebben. Ik vind 2 jaar tussen de 2 kids bovendien wel heeel mooi! XD

Hoi meiden, ik kom me toch melden. Moeder van een dochter van 16 maand en vorige maand een miskraam gehad bij een verrassende zwangerschap (jaja ik weet hoe kindjes gemaakt worden maar had een weekje mis gerekend) . En nu wil ik niets liever dan weer zwanger zijn en een broertje of zusje. Ovulatie is as zaterdag en mijn NOD 14 november. Wij zitten dus midden in de klus week. Vriendlief heeft de tijd van leven ? succes allemaal met wachten. 

Terug
Bovenaan