NOD November 2020

[quote quote=10363427]@loesewies, dan zou ik dat ook zeker niet doen en wie weet helpt een weekje weg ook wel omdat je er dan misschien iets minder mee bezig bent? Heerlijk om even weg te zijn, zeker in deze tijd met corona  [/quote]
Ja, zeker! We hebben vanwege de pandemie ook geen huwelijksreis kunnen doen. Dus hopelijk is uitwaaien op Schiermonnikoog met vrienden een beetje een alternatief. 

Zijn er al mensen bezig met de ovulatie? Ik verwacht 'm dus volgende week. Spannend! 

[quote quote=10363446] Ja, zeker! We hebben vanwege de pandemie ook geen huwelijksreis kunnen doen. Dus hopelijk is uitwaaien op Schiermonnikoog met vrienden een beetje een alternatief. Zijn er al mensen bezig met de ovulatie? Ik verwacht ‘m dus volgende week. Spannend![/quote]
geniet van jullie weekend weg! Lekker even ontspannen! Ik heb geen idee wanneer mijn ovulatie is. Dit is mijn 2 de maand zonder de pil.. dus we zijn het "gewoon" vaak gezellig aan het maken. HAha. Heb nog geen zin om allerlei testen te gaan doen. Maar snap zeker als je al langer bezig bent of direct zwanger wilt worden dat je dat doet. 
Mijn vriend snap er trouwens helemaal niks van de meeste vruchtbare dagen enzo. Moet ook zeggen dat die zich niet in verdiept of het wil aan horen. Iets van we zien wel wanneer het raak is. Snappen jullie mannen het? 

@Elfje thanks!

Ik moet zeggen dat ik gezegend ben met een apotheker als man, dus hij is medisch zeer onderlegd en snapt het waarschijnlijk (theoretisch) beter dan ik. Al weet hij natuurlijk nooit hoe iets voelt. ? En ik moet zeggen dat hij alleen geïnteresseerd is als ik ovuleer, want daar plukt hij de vruchten van haha!

Vind je het vervelend dat je man/vriend er niet zo mee bezig is?

[quote quote=10363493]@Elfje thanks! Ik moet zeggen dat ik gezegend ben met een apotheker als man, dus hij is medisch zeer onderlegd en snapt het waarschijnlijk (theoretisch) beter dan ik. Al weet hij natuurlijk nooit hoe iets voelt. ? En ik moet zeggen dat hij alleen geïnteresseerd is als ik ovuleer, want daar plukt hij de vruchten van haha! Vind je het vervelend dat je man/vriend er niet zo mee bezig is?[/quote]
Das ideal. HAha. Nee vind het nog niet erg. Zijn net bezig dus denk dat het ook nog wel komt.. 

[quote quote=10363495]Hi dames. Mag ik me bij jullie aansluiten? Helaas vandaag ongesteld geworden ? Door naar ronde 2 voor ons 2e kindje. Mijn NOD is rond 9 November.[/quote]Ah balen.. volgende ronde beter hier ook voor ronde 2 ?? 

@loesewies, leuk zeg, veel plezier! 
Ik ben weer bezig met de ovulatie haha. Vandaag weer veel meer afscheiding (sorry dames..) dus hij komt eraan ?. 
@elfje, mijn man is er ook minder mee bezig. Het is nu de 4e ronde voor onze 2e maar hij zegt ook telkens maak je niet druk, het komt wel.. Daar heeft hij ook gelijk in, maar als je weer ongesteld wordt is dat voor vrouwen denk ik anders. 
@poni, wat balen.... maar zeker heel erg welkom! 
@loesewies, dat lijkt me echt heerlijk dat je iemand thuis hebt die wat meer verstand van die dingen heeft ?. En logisch dat hij de ovulatie interessant vind haha. 
Nou we gaan een gezellige week hebben en hopelijk met leuk resultaat!

Terug
Bovenaan