NOD November 2020

@zomerkind! super mooi en bijzonder !!

ik had afgelopen maandag mijn eiersprong gehad. rond die datum 'geklust'. dus ik ben benieuwd. jou NOD is ook 28 oktober toch?

Hé meiden! Ik wil ook weer beginnen met meeschrijven. In mei met de pil gestopt om voor een tweede te gaan. 
Cyclussen gehad van 31, 30, 36, 33 dagen. Eerste 2 rondes ovulatietesten gebruikt en postieve test op dag 23/24 (erg korte LF gehad in het begin dus). Vervolgens heb ik het even 2 rondes los gelaten, geen ovulatietesten gedaan en ik weet dus ook niet wanneer mijn eisprong toen was. 
Inmiddels zit ik op dag 12, wanneer zouden jullie beginnen met ovulatietesten? En wat vinden jullie een prettige tijd om te testen? Ik heb nu die van de action en die kunnen volgens mij niet met ochtendurine. 

Hoi allemaal!  Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten, ik ga voor m'n 1e kindje.  Ik ben 6 oktober gestopt met de pil, ik werd gewoon ongesteld op 10 okt, 5 dagen zoals altijd in mijn stopweek voorheen dus tot vandaag. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Ik heb een app gedownload 'kalender' dus nu kan ik netjes zien wanneer m'n vruchtbare periode is, best lang! Wist ik helemaal niet. Vind het heel spannend maar zo leuk. Zou het niet erg vinden als het nu niet gelijk zou lukken. Heb wel ovu testen van de action maar weet niet of ik ze nu ga gebruiken, misschien om te checken of de app een beetje klopt.. NOD is 7 november.

Mijn eisprong is over 2 weken ongeveer dus ben er nog niet mee bezig. 
Zou liever wat te vroeg testen met ovaluatie dan te laat denk ik maar altijd. Ik heb testen van Aliexpress dus genoeg testen voor weinig haha

@marina Ik zou vanaf nu beginnen met testen..? Of je afscheiding goed in de gaten houden wanneer het eraan komt en dan testen. 

@Noeksie Dat was dan waarschijnlijk een onttrekkingsbloeding en heb je je 1e menstruatie nog niet gehad. Ik zou nog niet teveel de App vertrouwen want het kan nog even duren! Wat misschien helpt is Teunisbloemolie maar dat moet je maar even lezen als je interesse hebt. Heeft mij erg geholpen! 

Hallo allemaal, ik schrijf ook graag weer mee.
Misschien kennen sommigen mij nog van het oktober topic :).
Ik heb 9 september mijn laatste pil gehad en keurig mijn onttrekingsbloeding. We hebben besloten om er gewoon gelijk voor te gaan en maar een "standaard" cyclus aan te houden wat betreft vruchtbaarheid.
Helaas ben ik nu een aantal dagen overtijd (cyclusdag 33) en is de test witter dan wit en ben ik nog steeds niet ongesteld. Hopelijk breekt de menstruatie snel door en kunnen we weer een nieuwe NOD bepalen (en weten we zeker dat alles nog werkt). Maar de nieuwe NOD zal dus sowieso niet meer in oktober zijn..

[quote quote=10363967]@marina Ik zou vanaf nu beginnen met testen..? Of je afscheiding goed in de gaten houden wanneer het eraan komt en dan testen. @Noeksie Dat was dan waarschijnlijk een onttrekkingsbloeding en heb je je 1e menstruatie nog niet gehad. Ik zou nog niet teveel de App vertrouwen want het kan nog even duren! Wat misschien helpt is Teunisbloemolie maar dat moet je maar even lezen als je interesse hebt. Heeft mij erg geholpen![/quote]
ITVS, wat waren jouw ervaringen met de teunisbloemolie?
Ik krijg het vandaag binnen en wil er ook mee beginnen. Heb veel last van haaruitval sinds stoppen met de pil, menstruatie is er nog niet, dus dacht bij dit product, baat het niet dan schaadt het niet :)

@dressuurmiep het zou toch nog kunnen in oktober voor jou, als je een latere eisprong hebt gehad of nog krijgt een deze dagen? 
@x-Marina ik heb ook een late ovulatie gehad in mijn eerste 2 cyclussen, maar ben wel dag 11 begonnen te testen aangezien ik hem niet wil missen mocht hij heel toevallig toch eerder komen ;)

Terug
Bovenaan