NOD November 2020

[quote quote=10368276]@ITVS gezellig! Waren er veel de 7e zag ik! Ik had gister heel kort wat steekjes maar dat zullen denk ik m’n darmen geweest zijn, verder opgeblazen als ’n ballon, o en met momenten misselijk.. En dan zou je denken: misselijkheid, dat zit goed! Maar daar ga ik niet meer vanuit aangezien ik dat sinds het verwijderen van mijn spiraal 24 juli nog elke cyclus heb gehad. Is weer zoiets moois van moeder natuur om me te fucken want bij mijn twee oudste dochters heb ik dat dus nóóit gehad? ook niet als pms symptoom ofzo..[/quote]
Herkenbaar, ik was afgelopen cyclussen ook misselijk waardoor ik het dacht. Ik heb ook ontdekt dat ik na mn eisprong standaard kramp heb een aantal dagen dus dat zegt ook niks bij mij..  gewoon maar even afwachten

[quote quote=10368310]Wat balen ForumA!! Hopen op een betere volgende maand. MamavanLenn en ITVS haha ik heb hetzelfde. Ik voel van allerlei krampjes. Zou nog wel aardig vroeg zijn voor een innestelling, toch? Laat ik er nog maar even van uit gaan dat het niks is, misschien krijg ik dan minder testdrang volgende week. Ik wil sowieso tot 6 nov wachten met testen.[/quote]
Ik heb standaard krampen na mn ovaluatie dus bij mij zegt dat niks helaas..

Hoi! 
Ook ik sluit me hier aan, afgelopen maand voor het eerst geprobeerd voor eerste kindje. Maar helaas is gister mijn menstruatie begonnen. 
Dus deze maand voor ronde 2, NOD zou dan rond 27 november moeten liggen.. Dus allemaal afwachten nog even ? 
Voor degene met al een positieve test: Gefeliciteerd ? 

@LaurtjeF sommige hebben een innesteling op dag 5! Dus ja... het is een gemiddelde dat het ongeveer na een week gebeurt. SPANNEND!
Ik moet nog even wachten... zit nu op dag 5 DPO! Dus volgend weekend kan ik testen. Maar ik durf t gewoon niet meer haha. Ik ben bij mij vorige zwangerschap zo vaak teleurgesteld met een test.. zoooo vaak negatief. Ik geloof gewoon niet zo snel in 2 strepen of een +  

:p
Welke meiden hebben nog meer 8 november NOD? En wie gaat er eerder testen met een earlytest? Ik heb me voorgenomen echt zondag pas te testen...

Mijn NOD is óók 7 november, wat blijkbaar een weinig originele datum is. ? Ik heb me voorgenomen om dan pas te gaan testen en niet nu al alle symptomen te gaan onderzoeken. Maar alweer gefaald: ik voel allemaal krampjes en steekjes, en zie daarin natuurlijk een mogelijke zwangerschap. 

Maar ik moet natuurlijk niet op de feiten vooruit gaan lopen...

@loesewies, ik herken je gevoel helemaal. Ik had vanmorgen even een hevige kramp. Was maar heel kort. Op toilet dunnen afscheiding. Mijn nod is ook 6 a 7 november. Wil ook wel tot dan wachten. 

nientje 

Hier vandaag 8DPO en best wel veel steekjes in mn liezen, maar zegt uiteraard niks. NOD is 5nov, denk alleen niet dat ik zo lang kan wachten ?

Hi allemaal, 
November komt alweer lekker dichtbij:) ik hoop dat de steekjes en krampen een goede maand voorspellen! Ik heb vanochtend een knipperende smiley:) vorige maand was dat 2 dagen en daarna een vaste. Ben benieuwd of dit nu ook zo is. Wel al geklust gisteren en komende dagen. 
Duimen voor iedereen op 2 streepjes deze maand! 

Terug
Bovenaan