NOD November 2020

[quote quote=10368060]Ja het is echt spannend! Ik ben van voornemens om pas maandag te testen, mocht de menstruatie uitblijven. Tenminste… Als ik het geduld kan opbrengen?[/quote]
Als je zondag haalt is het al knap? Ik kan ook niet wachten.. elke keer van tevoren denk ik oke ik test pas op mijn nod. Maar als het dan bijna mijn nod is ben ik te ongeduldig ?

@ITVS echt he! Zo herkenbaar! Mijn NOD is 7 november en ik zit nu al in een discussie met mezelf over wanneer het al dan niet te verantwoorden zou zijn om te testen? Want als gemiddeld de innesteling op 9 dpo is dan zou de test op 11/12 dpo positief moeten zijn dus dan is het al dinsdag/woensdag enzovoort.. enzovoort... Om gek van te worden ?

Wat grappig om te lezen dat veel van ons hetzelfde doen ??. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en denk ook telkens zal ik testen... 
Maarja ik heb geen syptomen dus zonde van de testen ?. Wachten duurt lang... 

[quote quote=10368073]Ik heb afgelopen maandag en dinsdag m’n eisprong gevonden gelukkig, was dag 17+18 een donkere streep. Dit zijn ook van die dagen dat je denkt…er gebeurt niks, er kan nog geen innesteling gebeuren etc pfff haha. En ik weet niet of het voor jullie herkenbaar is, maar alles wat over baby’s gaat klik ik op, kleertjes, spullen, blogs etc. Om gek van te worden! ??[/quote]
Hahaha, same ?

[quote quote=10368224]
@ITVS echt he! Zo herkenbaar! Mijn NOD is 7 november en ik zit nu al in een discussie met mezelf over wanneer het al dan niet te verantwoorden zou zijn om te testen? Want als gemiddeld de innesteling op 9 dpo is dan zou de test op 11/12 dpo positief moeten zijn dus dan is het al dinsdag/woensdag enzovoort.. enzovoort… Om gek van te worden ?
[/quote]
Mijn nod is ook 7 november dus heb hetzelfde haha! Heb jij al symptomen? Bv van innesteling?

Erg gek misschien, maar mijn broeken passen niet meer dicht. Voor je NOD kan dat toch nog niet? Enorme opgezette buik, erg winderig en veel boeren. Neemt m'n lichaam me nou zo in de zeik?

Terug
Bovenaan