NOD November 2020

Hallo,
Ik meld me ook even aan in deze maand. Nod is vandaag maar aangezien er niet veel meer gekletst wordt in de oktobermaand klets ik graag hier wat mee.:)
Proficiat aan de dames met een positieve test in handen. Succes aan de anderen!?
Vorige cyclus was 28 dagen en 2 dagen voor nod beetje oud bloed. Deze cyclus zit ik vandaag op 28dagen. Nog niets te bespeuren, wel wit afscheiding. Niet echt symptomen. Hier en daar wel eens een steek of lichte kramp in onderbuik maar kan denk ik evengoed mijn blaas of darmen zijn. ? Normaal heb je voor nod toch geen wit afscheiding meer? 
Aangezien dit nog maar mijn 2de cyclus is na stoppen met de pil wil ik nog niet te snel testen. Het kan gewoon langere cyclus zijn... Teleurstellig lijkt mij groter moest ik nu testen. Maar jullie zouden wel al testen zeker???

@FieV ik denk dat het voor iedereen anders is. Zelf ben ik van het vroeg testen. Ik ksn mezelf niet concentreren en heb dan liever een negatieve test zodat ik weet dat er echt geen zwangerschap is. Ik kan me goed voorstellen dat het zorgt voor een teleurstelling voor anderen, maar mijn nieuwsgierigheid overheerst vaak haha. Doen waar jij jezelf goed bij voelt is het belangrijkste! Ik duim voor je dat er 2 streepjes staan wanneer je het ook test!

[quote quote=10368381]@jettee 27 november heel veel succes deze ronde?[/quote]
Aah dankje! Lief!
Iedereen ook veel succes deze maand! Hopen op een heleboel positieve testen! 

Ohh meiden wat spannend weer allemaal. Ik probeer zelf ook niet voor de NOD te testen, maar is me vorige ronde ook weer niet gelukt ;). Toen ook weer op de NOD getest, werd ik 1 dag later alsnog ongesteld. Heb nu 2 dagen wat bloedverlies gehad, iets van 5DPO. Zal wel niks zijn.. 
Ik duim voor iedereen!

@ForumA wat zuur!! Zorg goed voor jezelf en hopelijk eind november/vroeg december voor jou ook 'n positieve test!

@Loesewies de 7e is inderdaad niet heel origineel meer nee? die steekjes! Ik ha dus 'n uur geleden ineens flinke steken rechtsonderin m'n buik (waar m'n eierstok ongeveer zit gok ik zo) echt 'n paar minuten en toen was 't over..dus daar ging m'n hoofd weer pendelen tussen zie je wel ik ben zwanger en sjesus wat zijn m'n darmen onrustig. Nog een week wachten ??

@FieV welkom in de groep! Ik herken het wel hoor, die angst om teleurgesteld te worden. Zelf heb ik mijn hele cyclus enige mate van afscheiding, die bij m'n menstruatie overgaat in roze/bruinig verlies en daarna helder rood. Valt geen pijl op te trekken dus die stomme symptomen. Knap van je dat je 't zo lang volhoudt zonder testen! Mijn NOD is 7 november en ik zit nu al in een interne discussie dat het echt nog geen zin heeft om morgen al te testen?

Hoop zo dat ik 1 deze dagen positief nieuws hoor van jullie. Sommige zitten al dicht bij de NOD. Ik pas op 11 november. Ik duim alvast

Terug
Bovenaan