NOD November 2020

@ITVS gezellig! Waren er veel de 7e zag ik! Ik had gister heel kort wat steekjes maar dat zullen denk ik m'n darmen geweest zijn, verder opgeblazen als 'n ballon, o en met momenten misselijk.. En dan zou je denken: misselijkheid, dat zit goed! Maar daar ga ik niet meer vanuit aangezien ik dat sinds het verwijderen van mijn spiraal 24 juli nog elke cyclus heb gehad. Is weer zoiets moois van moeder natuur om me te fucken want bij mijn twee oudste dochters heb ik dat dus nóóit gehad? ook niet als pms symptoom ofzo.. 

Hoi lieve dames,
gisteren schreef ik bang te zijn voor een korte luteale fase. Vandaag zit ik op dag 15. Nog geen positieve ovulatietest, maar wel opeens helderrood bloedverlies zojuist.. word hier stiekem best onzeker van. Hebben jullie dat ook wel eens? Mijn cyclus duurt ongeveer 28 dagen.

@Fienon misschien toch een ovulatiebloeding? Als het echt veel bloedverlies is kan het ook een anovulatoire cyclus zijn geweest.. Soms doet ons lijf ineens gekke dingen. Ik zou even afwachten wat het doet.. Al snap ik heel goed dat dit verwarrend en spannend is nu.
@ForumA wat jammer! Is het zeker geen implantatiebloeding? Echt enorm balen zeg! Ik duim voor je de komende ronde, wanneer is je volgende NOD? 

@MamavanLenN
Ik denk gewoon menstruatie. Dit is m'n derde menstruatie na verwijderen spiraal. Vorige was cycles was 35 dagen, dus ben daar vanuit gegaan. Ovulatietest gaf woensdag 14 een piek, dus 15 of 16 oktober ovulatie gehad. Zit nu dus precies op 14 dagen erna.
Afgelopen dinsdag vroege test gedaan en die was negatief. Dus dit is echt menstruatie helaas?
Uitgaande van een cycles van in dit geval 33 dagen zou de volgende NOD 2 dec zijn.

Wat balen ForumA!! Hopen op een betere volgende maand.
MamavanLenn en ITVS haha ik heb hetzelfde. Ik voel van allerlei krampjes. Zou nog wel aardig vroeg zijn voor een innestelling, toch? Laat ik er nog maar even van uit gaan dat het niks is, misschien krijg ik dan minder testdrang volgende week. Ik wil sowieso tot 6 nov wachten met testen.

Ik heb dat ook hoor dat op moment de NOD in de buurt kom ik toch niet kan wachten met testen. Ik koop de early testen van action die zijn enigszins wel betaalbaar. Elke maand denk ik......niet eerder testen ....maar hou het dan toch niet vol. Helaas tot nu toe negatief. Op 1 of andere manier is het ook wel lastig dat je nu je eisprong beetje kunt betekenen. Het is echt twee weken wachten nu. ??

Ja, je lichaam kan soms vreemde dingen doen.
Een week geleden al enkele dagen misselijk en opgeblazen nog voor mijn eisprong...
Vroeger heb ik ook wel eens van die onverwachte bloedingen gehad van hooguit 1 of 2 dagen. volgen mijn gyn kwam dat door de spanning en focus erop. Hij zei toen gewoon door te tellen in mijn cyclus tot de echte menstruatie.

Terug
Bovenaan