NOD November 2020

@Dexxie voor mij ronde 3 voor ons 3e kindje. Bij de eerste lange cyclussen gehad (32-35d) en uiteindelijk in ronde 6 een positieve test, bij onze tweede dochter direct ronde 1 na verwijderen spiraal zwanger. Zou 'n mooi iets zijn, voor de derde keer zwanger in ronde 3

Welkom 'nieuwe' dames. Hopelijk snel een positieve test!
Ik zit zelf in ronde 4 van ons 2e kindje. Bij onze dochter ben ik 5 jaar geleden gelijk de eerste ronde zwanger geraakt. Dit keer duurt het dus wat langer, maar ben me bewust dat het de vorige keer echt geluk was ;-) 

Ik duim allemaal met jullie mee ??? en ben ook iemand van het vroege testen. Ik wil uiteraard geen alcohol drinken als ik zwanger blijkt te zijn. Dus daarvoor check ik het altijd even.. 
dit is ronde 4 voor 1e kindje. 
Ik hoopte deze maand ongesteld te worden maar ik zit ondertussen al op cd 60..? 2 sept laatste menstruatie gehad. In mei gestopt met de pil dus mijn lichaam is nog helemaal ontregelt. Iemand van jullie ook wel eens zo'n lange cyclus gehad? 

Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en die zegt gewoon nog menstruatie afwachten. Als ik over 2 maanden nog geen menstruatie heb gehad dan mag ik weer bellen. 

ondertussen slik ik foliumzuur met vit D3, multivitamine en teunisbloem. 

[quote quote=10368480]Elfie, gebruik je de cb tests? Dan krijg je na de ovulatie idd geen smiley meer. Het zou dus goed kunnen![/quote]
Jaa klopt die heb ik idd gebuikt! Ik wacht rustig af! 

Ik zit nu in ronde 4 voor ons eerste kindje. Ik merk dat ik erg ongeduldig ben en elke maand is er een te veel haha! 
Ik heb zelf de voorgaande rondes ook steeds een vroege test gedaan omdat ik te nieuwsgierig ben. Probeer het dan wel los te laten maar dat lukt nog niet echt. 

[quote quote=10368512]@lautjef ik zal je even helpen met het lijstje of je moet alles terug willen lezen -FieV 30 oktober -LautjeF 27 november Ik zou niet eerder dan 12dpo testen want dan is de kans nog te klein maar uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd?[/quote]
Ik ook de 27e ?

[quote quote=10368487]@lief lief, ik ook 11 november! Proberen geduldig af te wachten ?. In welke ronde zitten jullie nu?[/quote]
3e ronde 1e kindje zoals meerdere lees ik. 

X-Marina, ik test met de early test van CB. Kan vanaf 5 dagen voor de gemiste periode, dus 4 dagen voor nod. 
Zo vroeg test ik dus ook steeds ?
Geduld is niet mijn sterkste kant ?

Terug
Bovenaan