NOD November 2020

@lieflief, officieel zou het virus geen extra invloed moeten hebben op zwangeren. Maar héél ziek worden is natuurlijk nooit goed. 

@dexxie, ik heb altijd een anderhalve week voor m'n menstruatie al allerlei klachten. Tot nu toe heeft dat dus nog niks betekend, maar we houden hoop! ?

Loesewies, dan ga ik er nog maar niet te veel op hopen haha! Ik ben in juli gestopt met de pil. Wel direct redelijk regelmatig ongesteld. Ik ken de symptomen alleen nog niet heel goed ?

We gaan het zien! ??

Hoi Dames,
Er wordt al veel gekletst haha ;) lijstje is weer bijgewerkt.
Ik zit in de 3e ronde voor ons 1e kindje. Net als een aantal hier zie ik :) leuk!
Ik voel nu helemaal niets meer. Maar ook dat zal wel niet zoveel zeggen. Ik zat nog eens te rekenen, en had de vorige keer een luteale fase van 11 dagen. Dat zou betekenen dat mijn NOD misschien al eerder is, op 5 nov in plaats van 7 nov. 
Wel echt spannend! Gelukkig heb ik de afgelopen 2 dagen veel afleiding gehad, dat scheelt al de helft ;)

Hoi dames,
Ik schuif door uit de oktober groep omdat het daar een beetje stil valt. Gisteren was mijn NOD, nog geen enkele klachten van een menstruatie te bekennen. Ik heb gisteren een test gewaagd maar die is negatief..
Ik ben al een hele tijd bezig, ruim een jaar voor hopelijk ons eerste kindje, en nog nooit een cyclus langer dan 29 dagen gehad. (Vandaag dag 29) Daarom neemt de spanning nu ineens extra toe. Morgen ga ik weer een test wagen maar een negatieve test op je NOD is geen goed voorteken natuurlijk.

Gisteren helaas ongesteld worden. Door naar de volgende ronde dus. Mijn volgende Nod is 26/11. Veel succes iedereen.

Ik sluit ook aan.. NOD 27 november
Ronde 5 voor ons. Al vanaf ronde 1 snel semi regelmatige cyclussen (tussen 27 en 31dagen).
Elke maand is het een teleurstelling. Elke maand is er iets waardoor ik hoop heb.
Rationeel weet ik wel dat dat nog lang kan duren..maar emotioneel is een andere koek. Toen we net gestart waren moest ik op routinecontrole bij gyn. Die zei dat alles op eerste zicht ok was. Ook mijn man liet hem testen met zo'n thuistest .. En daar kwam niets abnormaal uit. Gevolg: ik was zo naïef om te geloven dat binnen 3m zou lukken. Moet dat beeld dus aanpassen. 
Muv 1 iemand is ook echt iedereen binnen 3m zwanger geraakt. Het gaf me zo'n verkeerd beeld.
Ik ben niet goed in loslaten.. ik probeer het maar de 2weken na eisprong komt de hoop toch stiekem terug.
Ik vind het ook zo eenzaam. Willen het wat geheim houden maar zou zoveel deugd doen om er vaker over praten.
Daarom sluit ik me ook aan hier.  Dan voel ik me minder eenzaam.

Noeksie, indd! Wat mij opvalt is dat ik puistjes in mijn hals krijg wanneer mijn ovulatie nadert. Vanavond nog maar eens gezellig maken met mijn vriend ? en daarna afwachten! Zie al bij veel dames dat wachten lastig is, snap ik!

LaurenLauren, toitoi!!
dopje, helaas... hopelijk toch nog deze maand.
Weet er iemand hoelang jij veel en romigwitte afscheiding blijft hebben na je eisprong?

Terug
Bovenaan