Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hee hee! Ik wil mij ook graag aansluiten. Ronde 1 voor ons eerste kindje! Jullie moeten mij even helpen. Ik weet niet of ik alle termen goed begrijp. NOD is de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Dat zou in mijn geval 20 november zijn.
Ik vind het zo spannend allemaal!
Jaaaa vandaag smiley gevonden op de Clearblue test! Als dan morgen mijn eisprong volg heb ik een luteale fase van 10 dagen.. hopelijk is dat genoeg! Was zo blij vanochtend dat mijn lichaam wel het juist doet? herkenbaar voor jullie?
Spannende tijd dames, ik duim voor iedereen! ?
@Dori Anne welkom! Ik ook eerste ronde voor eerste kindje. Spannend he! Ik wist eerst ook niet wat al die termen betekenen haha. NOD is idd de dag dat je ongesteld moet worden. Mijn NOD is 10 november.. nog sowieso een week wachten, duurt laaang haha
@Fienon heel fijn zeg! Misschien dat nu je cyclus ook wel iets langer is? Ik had ook op dag 17 en 18 pas eisprong, maar zit nu eerste ronde dus de app zegt bij mij cyclus van 32 dagen...ben heel benieuwd, ik was ook super blij dat ik 'm gevonden had haha, logisch natuurlijk
@dori anne zeker zenuwslopend! Leuk zeg, bijzonder moment ook wel he als je er dan samen voor wil gaan. Ga je ook ovulatie testen gebruiken of eerst niet? Ik wilde het niet doen maar was zó benieuwd wanneer dan m'n eisprong is haha!
Hier wachten wachten wachten.. ik vind dit erger dan op de eisprong wachten. Heb steeds wat menstruatieachtige krampjes. Zit op cd 22 nu. Cd 17/18 m'n eisprong. Moet ook nog eens in quarantaine tot donderdag, dus alleen maar thuis en weinig afleiding pff. Ga maar lekker veel series en films kijken haha
Hoi Dexxie, ik ben augustus 2019 begonnen met zwanger proberen te raken. In december positieve test maar in januari met 7/8 weken een miskraam. Ik weet niet precies welke ronde nu. Maar wat superleuk dat wij gelijk staan. Hoop zo voor ons allemaal dat het lukt. Soms vindt ik het ook wel spannend worden met zoveel corona besmettingen. Heeft dat invloed op eerste weken? Weet iemand dat? Maar goed als we gaan wachten tot virus voorbij is ben ik waarschijnlijk te oud?
@lief lief, hopen dat het gauw weer raak is . Ik vind het zwanger worden met corona niet heel spannend. Ik zou het misschien wel spannend vinden of mijn man bij de bevalling mag zijn als hij bijv. verkouden is.
@Dori Anne, welkom. Spannend he!
Ik had woensdag mijn eisprong en sinds vandaag hele gevoelige tepels. Zou dit al een teken kunnen zijn? Volgens mij kan dat nog niet toch??