NOD November 2020

@halloweentje zo herkenbaar! Bij de familie van m'n man én mijn ouders zijn ze allemaal in de eerste ronde zwanger geworden. Wij zitten nog maar in de derde ronde, maar ik begin me toch bijna af te vragen wat wij dan verkeerd doen. 

Ik probeer maar elke maand overtuigd te zijn dat ik ongesteld ga worden, in de hoop dat de teleurstelling dan minder groot is. 

Jammer! Hopelijk volgende ronde @dopje!
Halloweentje ik kan nog niet uit ervaring mee spreken (ronde 2 momenteel) maar begrijp wel hoe je denkt en hoe je je voelt. Hopelijk helpt het schrijven op dit forum je een beetje.. En hopelijk binnenkort een positieve test in handen!!

Ik heb iets stom gedaan. Ale ja eerder iets grappig misschien.:) Even eerst korte samenvatting zodat jullie niet moeten teruglezen. Ik zit vandaag op nod +1. Nog geen menstruatie te bespeuren. Ik test ten vroegste maandag omdat dit nog maar mijn 2de cyclus is na stoppen met de pil en dus evengoed mijn cyclus langer kan zijn. MAAR ik had nog een ovulatietest liggen van cb en heb die deze ochtend gedaan.? mijn redenering was. Voor u menstruatie daalt u oestrogeen tenzij je zwanger bent dan stijgt die. Dus was aant het hopen op knipperende smiley. Nu had ik een blijvende smiley. En een dikke vette knaller want de teststreep was 2x zo donker dan de controle streep. Maar ja ovulatietest meet lh  en zwangerschapstest meet hcg. Besluit ik ben nog meer in de war en had dat echt niet mogen doen!?

@Fiev spannend! Wel eens gelezen dat een ovulatietest heel sterk een zwangerschap zou kunnen betekenen... ik zou gewoon een zwangerschapstest erachteraan doen, dan heb je maar een duidelijk antwoord! :)
Helaas vandaag na 5 dagen over tijd toch ongesteld geworden dus ik schuif graag weer hier aan. Als ik nu gewoon mijn cyclus vanaf vandaag 30 dagen aanhoudt dan is mijn NOD 30 november, dus nog op de valreep hier. Ga wel ovulatie testen gebruiken deze ronde want ik heb geeeeen idee wanneer mijn ovulatie nu gaat zijn met deze maand een gekke cyclus..

Hoi dames, ik ben weer bij met lezen. En hoe herkenbaar jullie verhalen. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! 
@halloweentje, hoe herkenbaar jouw verhaal, je gaat de hele tijd twijfelen aan jezelf en aan je lichaam. Hopelijk vind je hier wat steun en ben je minder eenzaam. Ik ervaar deze groep als heel fijn dames! 
@laurenlauren, wat spannend ik duim voor je!
en @fiev ik vind het niet dom dat je dit hebt geprobeerd. Ik heb eerder ook wel eens gelezen wat maarietje ook zegt dat een ovulatietest positief kan zijn bij een zwangerschap. Gauw met een echte testen zou ik zeggen! 
Ik begin hier iets last van mijn borsten te krijgen, maar zie dat niet meer als een symptoom want het lijkt net of ik dit elke maand heb ??. Nog 2 dagen geduld. Vroeg testen begin ik niet meer aan. Voel ook verder niks 

@FieV nou hup doe die zwangerschapstest. Ovulatietest valt idd positief uit als je zwanger bent. Kan niet missen dus ??

He meiden,
Heel herkenbaar jullie verhalen. Wij zitten inmiddels ook al in ronde 7, wel al een zoontje dus het is wel al eens gelukt ?
Heb me na de afgelopen menstruatie best depri gevoeld voor n paar dagen, had dit nog nooit eerder zo heftig ervaren wat een teleurstelling. Tevens wat Corona spanning op t werk een verbouwing thuis die niet op schiet. En je kunt me oprapen.
Ik raak nu in mijn vruchtbaren dagen maar helaas heeft mijn vriend koorts dus deze maand slaan we over. Kans op bevruchting lijkt me nihil aangezien we voor t laats seks hadden net voor mijn vruchtbare periode. Mocht hij plotseling morgen spontaan beter zijn gaan we er alsnog voor deze maand, hij baalt ook momenteel. ?

Ik herken het ook allemaal. 2 rondes geleden was ik echt overtuigd dat ik zwanger was. Zoveel symptomen. Wat een domper toen ik ongesteld werd. Nu deze ronde ging ik er gewoon vanuit dat het niet gelukt was, maar die laatste dag is altijd zo tricky. Ik had mezelf al bijna weer overtuigd....

Terug
Bovenaan