NOD November 2020

@thebigdream wat enorm balen zeg. ik hoop dat je steun hebt aan de virtuele knuffels van ons allemaal.
@fiev gefeliciteerd, wat leuk voor jullie. gewoon genieten, hoe pril het ook is :)

@BelgoGermano: maar je kan toch nooit weten wanneer de innesteling precies is? Bij de een is dat na 5 dagen... bij de ander na 9! Dus enkel op basis va symptonen dan ofzo?
Ik heb bij beide zwangerschappen nooit wat gemerkt hiervan. Alleen wel op 1 dag ineens veel witte afscheiding, allebei de keren na een dag of 8. Dus ja ? Dat zal het dan wel zijn geweest :p

Nee, dat kan je niet weten. Maar bij mij is het de laatste 2-3 maanden wel zo dat ik last heb van krampjes, misselijk gevoel etc tot ongeveer 7-9 dagen na mijn eisprong en het dan steeds vorobij is. Net alsof de bevruchting wel gelukt is, maar het rond de wss innestellingstijd mis loopt.

@BelgoGermano: Slik je wel eens tarwekiemolie? Dat zou ervoor moeten zorgen dat je baarmoeder beter doorbloedt raakt en zo dus een grotere kans op een goede innesteling.

[quote quote=10369080]Nee, dat kan je niet weten. Maar bij mij is het de laatste 2-3 maanden wel zo dat ik last heb van krampjes, misselijk gevoel etc tot ongeveer 7-9 dagen na mijn eisprong en het dan steeds vorobij is. Net alsof de bevruchting wel gelukt is, maar het rond de wss innestellingstijd mis loopt.[/quote]
Precies.. herkenbaar! 
@mumslove Ik heb wel gelezen dat als je baarmoederwand al dik genoeg is dat het dan juist niet zo goed is? Of klopt dat niet? Als het deze maand niet lukt ga ik het wel proberen l

Omg omg omg!!! Ik kon dus echt de nieuwsgierigheid niet bedwingen, zit nu op 10dpo en dacht ik doe gewoon 'n test dan is ie negatief en is het minder moeilijk om nog 4 dagen af te wachten met testen, VERSCHIJNT ER GEWOON EEN TWEEDE STREEEEEEPPPP!!!! ?❤️?❤️?❤️?❤️??? Oké dus ikke helemaal hyper, nog 'n keer getest, weer positief? ik ben echt zo blij meiden, hoop echt dat dit ukkie blijft plakken.
Ook ff foto gemaakt, al komen daar de streepjes minder goed op over. 
https://ibb.co/mNwJGyB
Voor alle andere meiden succes met wachten, hopelijk ook snel voor jullie goed nieuws! Ik ga hier ff een speurtocht door 't huis uitzetten voor manlief??

Terug
Bovenaan