Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien een domme vraag, maar ik had op 19&20 oktober een smiley op de roze CB ovulatietest. De daadwerkelijke eisprong heb ik helaas niet gevoeld. Wanneer is mijn NOD nu? Is dat 14 of 15 DPO? Ik ga er vanuit dat 21 oktober mijn 1e DPO is. Is dan 5 of 6 november mijn NOD?
thebigdream, balen meid! Hopelijk toch nog psotief later deze maand!
Fiev, proficiat! Hoeveel dagen voor je nod was die ovulatietest positief?
x-Marina, ik zou denken dat je je eisprong op 20 oktober had. Normaalgezien zou je nod dan op 4 november liggen volgens mij.
Gefeliciteerd Fiev!
@Thebigdream balen zeg.. ik heb dat ook, tm 8 dpo menstruatie achtige krampen... stopt dan wanneer de Innesteling zou zijn. Had ik nooit voordat we begonnen aan onze kinderwens.
Fiev: Gefeliciteerd!! Zo leukkk Het is je gegund!
Ik was het weekend even offline en heb een hoop gemist zie ik haha. Balen voor de meiden die ongesteld geworden zijn. Echt niet leuk. Maar goed: op naar de volgende ronde!!
Hier op 8DPO! Dus nog op de wachtbank tot zondag. Ik ga dan denk ik pas testen........