NOD November 2020

@MamavanlenN Wauw mooie strepen al!! Gefeliciteerd!! Hoop voor jou op een mooie zwangerschap!
Had je symptomen sinds je eisprong? 

@x-Marina ja daarom ben ik ook zo hyper, ik had er niks van verwacht eerlijk gezegd?
@ITVS eergisteren en gisteren heel duidelijk steekjes rechtsonder in m'n buik, en sinds gisteren diarree (dat schijnt ook vaker voor te komen?) verder af en toe wat duizelig of 'n vleugje misselijk maar dat had ik voor m'n menstruaties ook, zelfs erger. Gisteren moest ik wel ineens om allerlei dingen (zielige liedjes enzo) huilen, dat heb ik normaal nooit.. Maar voel me momenteel beter dan meestal voor m'n menstruatie ?

@ITVS: ja je moet het inderdaad niet te lang slikken. Of ook niet wanneer je bijvoorbeeld endometriose hebt (heel dik baarmoederslijmvlies) omdat je baarmoeder dan te stug kan worden.

@mamavanlenn: WOWWW wat goed!! En wat heb je snel een mooie, duidelijke test zeg. Wat gaaf!! Hoeveelste ronde was dit?

Nou wat een positieve berichten zeg allemaal. Zo fijn. Dat geeft de burger moed ;) 

Wauw MamavanLenN!! Gefeliciteerd :)
Hopelijk gaan we deze maand veel meer van zulke testen zien ;)
Mijn geduld is ook helemaal op vandaag! Ik krijg haast geen werk gedaan, bizar. Hoe houden jullie het vol?

Pfff einde ochtend klodder oud bloed, dus tussen hoop en vrees aangezien het vandaag 11 DPO is. Helaas net echt helderrood bloedverlies dus op naar ronde 7 :( :( :( 

@mamavanLenN gefeliciteerd!! Spannend allemaal. 

Ik vind het zelf elke maand moeilijker worden, het verlangen naar een positieve test wordt steeds groter. Alleen voel ik echt niks bijzonders. Nu DPO 8 alweer. 

@mamavanlenN  wauw gefeliciteerd!! Zo bijzonder. En ook vroeg een mooie streep zeg. 
Ik heb nog steeds krampjes en steekjes, beetje raar gevoel in m'n buik. Ik zit op 6 DPO, wachten wachten wachten. Ik vind het knap van alle dames die bijna bij de NOD zijn en kunnen wachten 

Terug
Bovenaan