NOD November 2020

@thebigdream balen!!?
Deze ochtend getest! Jullie hadden gelijk, positief!!? ongelooflijk want ik voel niets! Hoogstens misschien af en toe een steekje maar kon evengoed iets anders zijn. Het is dus bewezen een knaller van ovulatietest op nod beteken zwanger.?
Ik probeer wel nog wat voorzichtig te zijn met mijn blijheid..
ik hoop zo hard dat jullie binnenkort ook een positieve test in handen hebben. Ik lees komende weken zeker nog wat mee!!

@thebigdream, altijd weer zo'n teleurstelling. ? 

@FieV, gefeliciteerd!! En fijn om te horen dat niks voelen, niks hoeft te betekenen. ? Geniet van deze tijd!

Fiew gefeliciteerd wat super. 
The big dreams, misschien lukt het de volgende keer wel. Wij begrijpen jou allemaal heel goed. Elke maand denk je voel ik wat, zal het nu en dan komt toch die stomme ongesteldheid door en maakt je dan weer verdrietig en onzeker. Tenminste dat ervaar ik elke maand zo. Gelukkig hebben we deze praatforum, het is fijn dat hier je wordt begrepen. 

Gefeliciteerd Fiev & balen big dream! Zijn toch altijd veel meer negatieve dan positieve testen / rondes ?

Vandaag 11 DPO voor mij, vanmorgen weer snel geplast zodat ik niet in de verleiding kon komen. 

@fiev, wat super fijn zeg! Gefeliciteerd!! Dubbel handig zo'n ovulatietest ??. Geniet ervan! 
Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet altijd weer goed! Gewoon mijn zinnen verzetten ?

Gefeliciteerd Fien! En The big dream, hopelijk helpt dit forum je ook een beetje en wie weet volgende keer wel mooi nieuws, ik duim voor jou ??
Ik had afgelopen zaterdag een smiley op de ovulatietest (de test die 2 dagen meet) en zondag was het alweer een leeg rondje. Ik denk of een korte LH piek of verkeerde moment van testen. Hebben woensdag en zaterdag seks gehad, dus hopelijk is dat voldoende geweest. Nu afwachten, NOD staat op 12 november. Succes iedereen die NOD deze dagen heeft! ?

Terug
Bovenaan