NOD November 2020

@Dexxi dankje voor je reactie! Hopelijk is het niet erg inderdaad.
Voor mij is het ook zo herkenbaar, ik ben ook 24 en we wilde rustig aan is kijken of het ging lukken maar het kan nu voor mij niet snel genoeg. Ik dacht ook; ik ben jong en gezond, dat is zo gelukt maar ondertussen in ronde 4 wat natuurlijk ook nog wel mee valt maar van te voren denk je er te makkelijk over misschien. Dat het inderdaad de 1ste of 2de keer wel zou lukken..

Belgo Germano, Dat gevoel heb ik ook elke maand. Hopelijk gaat het ons nog lukken. Ben net 40 geworden en zijn al paar jaar bezig. Miskraam tussendoor gehad. Verder wel gezond beide. Ik dacht altijd niet meer na mijn 40 ste maar nu het zover is doet het verdriet als wij niet doorgaan. Het is elke maand weer een domper.

@Dexxie: ja maar besef wel dat je altijd juist die verhalen hoort van mensen die, oeps, per ongeluk of in ronde 1 zwanger waren. Meiden die een traject volgen, al jaren bezig zijn en de hoop eigenlijk niet meer hebben, die schreeuwen dat niet zo van de daken ;)

LiefLief, ik ben net nog een beetje ouder ;-)
Het zou het eerste kindje met mijn partner zijn en we willen het beiden zo graag. Hier lichamelijk ook alles ok (helpt blijkbaar als het niet het eerste kindje is). Afgelopen maart de eerste ronde en in april direct raak maar helaas een mk.
De ene dag kan ik me niet voorstellen dat het nooit meer zou lukken, de andere dag lijkt het zo veraf.
Piri, ik zou me ook niet direct zorgen maken maar wel bijhouden hoelang je cyclus en je lutale fase deze maand zijn. Indien die nog minstens 11 dagen is, geen zorgen maken.

@Mumslove ronde 3 voor kindje nr 3❤️
@x-Marina zuur zeg! Ik duim voor je de komende ronde!

Allemaal onwijs bedankt voor de felicitaties, ik blijf hier wel gezellig meelezen, gun jullie allemaal zo'n mooie test deze maand❤️

@Mumslove, klopt inderdaad. En de verhalen dat iemand direct zwanger is onthoud je natuurlijk beter.

@Piri, leuk! ik zit ook in ronde 4 :) 

Terug
Bovenaan