NOD November 2020

Hij had meerdere afwijkingen helaas. 
Nu de 7e ronde en had op dag 4 of 5 voor ovulatie dus seks daarna niet meer ? 
Mamasterrertje: heb jij ook een sterren kindje 

[quote quote=10369381]Hee, wat een mooi bericht! Gefeliciteerd! ? Ondanks dat mn vriend ziek is vanmorgen n ovulatietest gedaan die was positief. Gister ? negatief. Had al steken vanmiddag die nu lijken af te nemen ben benieuwd of mn ei vandaag was of morgen nog ff komt.. De kansen zijn hier dus niet helemaal verkeken (gelukkig). Leuk dat jullie je voorstellen. Ik ben bijna 31, 2 zwangerschappen mogen meemaken de eerste zwangerschap was ik 28 dat is mis gegaan bij 22 weken na vele ziekenhuis onderzoeken. Hierna vlot zwanger geworden van mijn inmiddels zoontje. Beide zwangerschappen vond ik mentaal heel zwaar, heb het verlies van mijn eerste zoontje verwerkt tijdens mijn 2e zwangerschap dat was heftig. Nu vol goede moed, maar vorige maand dus n terugslag.. Twijfelde heel erg of ik er deze maand wel weer aantoe was, toch blijft de wens zo groot! Leuk als jullie ook wat willen delen?! ?xx[/quote]
Jeetje, wat een heftig verhaal! Knap dat je nu vol goede moed voor een derde gaat. Je bent echt een sterke vrouw. 

Ik ben nu 29 en in m'n derde ronde voor m'n eerste kindje. De eerste twee rondes gingen met een lichte teleurstelling, maar ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ik in 3 rondes zwanger zou worden. (Geen flauw idee waarom) Ik merk dat dat me wel wat emotioneler maakt nu m'n NOD dichterbij komt. 

Voor jou dus ook geen miskraam geweest.
Ja weet zelf ook nooit zo goed hoe ik t moet brengen, ben er wel vrij open over, ben wel bang voor nare reacties, maar die heb ik nog nooit een gehad.
Noeksie en loesewies; spannend voor de 1e! 

Wat een heftige en verdrietige berichten! Hoe is het voor jullie om nu opnieuw ervoor te gaan? 

Wellicht een beetje tmi, maar ik heb sinds gisteren hele vettige tepels. Zou dit een symptoom kunnen zijn? Ik ben nu 4 dpo

@mamavanlen YES gefeliciteerd. Wat een mooi nieuws. 

Wat een heftige verhalen. Maar heel mooi dat jullie het delen. Het is zo goed om het taboe te doorbreken. Als vrouwen dat meemaken voelen ze zich tenminste niet alleen. 

Ik stel me ook maar even voor dan. Ik ben 30, mijn vriend 27 en we gaan voor ons eerste kindje. Zitten nu in ronde 3, dus pas net begonnen eigenlijk. We vinden het super leuk en spannend. Ben soms ineens heel bang dat het niet lukt, maar vooral nog excited en positief :)

[quote quote=10369038]Gefeliciteerd Fiev! @Thebigdream balen zeg.. ik heb dat ook, tm 8 dpo menstruatie achtige krampen… stopt dan wanneer de Innesteling zou zijn. Had ik nooit voordat we begonnen aan onze kinderwens.[/quote]
Herkenbaar. Ik had na mijn eisprong 4 dagen last van een zeurderige gevoel. Nu is het helemaal weg. Morgen mijn Nod. Merk nog niks. Mag niet eerder dan donderdag testen van me zelf. Aangezien ik toch geen klachten heb. 

Echt heftig verhalen.. hopenlijk lukt het snel bij iedereeen de onzekerheid is nooit fijn. 

Ik zou mij ook even voorstellen, ik ben 27 jaar oud en mijn vriend 28 jaar. Wij gaan voor ons eerste kindje. Dit is onze 2 de ronde dus nog maar net begonnen. Ben heel benieuwd hoelang het allemaal duurt ??

Terug
Bovenaan