NOD November 2020

Voor de moeders/zwangeren:
Voelden jullie je eigenlijk al zwanger vóór jullie (in het verleden) een positieve test hadden? Of kwam dat pas later?

Loesewies, bij mijn oudste kon ik enkele dagen voor de Nod niet tegen de geur van vlees, verschrikkelijk. Voor de rest nergens last van.
Bij de 2e helemaal geen symptomen,. 
Bij de 3e enkele dagen voor mijn nod misselijk vlagen, de hele dag door. 
Bij de laatste zwangerschap in april wat getrek en krampjes. Voor de rest niks. 
Nu op dpo 5 en hele dag al ongikrampen en zeurderig gevoel in mijn onderbuik. 

@loesewies:
Ik heb 1 miskraam gehad en 1 zoontje nu... dus 2 x zwanger geweest. Bij beide keren had ik hele realistische dromen + lag ik vaak rond 3 of 4 uur s nachts wakker. Ik was dan echt klaar wakker! Achteraf bleken dit dus symptonen te zijn.
Bij de miskraam had ik een paar dagen voor NOD ineens hele zere borsten. Dus ook dat... 

Deze week is het week van de vruchtbaarheid. Net op blog van Eva Jinek (Instagram maar denk ook op website) interessant artikeltje gelezen :) Iedere dag verschijnt wel iets wat de moeite waard is om te leven. 

@mamavanlenn, wat gaaf! Het is je gegund! Geniet van dit mooie gevoel! 
@x-marina, wat balen.... ook voor jou hopen op snel beter nieuws! 

Hee, wat een mooi bericht! Gefeliciteerd! ? 
Ondanks dat mn vriend ziek is vanmorgen n ovulatietest gedaan die was positief. Gister ? negatief. Had al steken vanmiddag die nu lijken af te nemen ben benieuwd of mn ei vandaag was of morgen nog ff komt.. De kansen zijn hier dus niet helemaal verkeken (gelukkig).
Leuk dat jullie je voorstellen. Ik ben bijna 31, 2 zwangerschappen mogen meemaken de eerste zwangerschap was ik 28 dat is mis gegaan bij 22 weken na vele ziekenhuis onderzoeken. Hierna vlot zwanger geworden van mijn inmiddels zoontje. Beide zwangerschappen vond ik mentaal heel zwaar, heb het verlies van mijn eerste zoontje verwerkt tijdens mijn 2e zwangerschap dat was heftig.
Nu vol goede moed, maar vorige maand dus n terugslag.. Twijfelde heel erg of ik er deze maand wel weer aantoe was, toch blijft de wens zo groot! Leuk als jullie ook wat willen delen?! ?xx 

Terug
Bovenaan