NOD November 2020

[quote quote=10369199]@mamavanLenN GEFELICITEERD!! Wat een supergoed gevoel moet dat zijn zeg!! @Piri, ik heb geen idee eigenlijk, maar ik zou het niet direct verontrustend vinden als het een paar dagen later is. Leuk om te lezen hoe oud jullie zijn! Ik ben 24, dus nog redelijk jong. Dat maakt wel dat ik niet de druk voel dat ik per se nú zwanger wil zijn en het (qua leeftijd) ook helemaal niet erg is als het nog een tijdje duurt, maar toch is het wachten wel lastig. Als je eenmaal besloten hebt dat je graag een kindje wilt, dan is elke maand wachten te lang vind ik. Ik was ook zo’n naieveling die dacht dat je binnen twee maanden wel zwanger bent (ook al wist ik rationeel gezien wel dat dat niet zo werkt). In mijn omgeving zijn veel in 1x zwanger geraakt.[/quote]
Fijn om te lezen dat ik hier niet de jongste bent met 25! Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij. Het zou mooi zijn als het gebeurt omdat je je zinnen er nu op zet. 
Ik dacht 'vroeger' toen ik 15 was dat als ik 1 keer de pil vergat en dan sex had, dat ik dan direct zwanger zou zijn. Little did I know...

goeiemorgen 
ik meld me hier ook weer aan nod is 22 november 
ga hier toch maar weer ovulatie testen gebruiken 
en hoor graag hoe die van 2-Busure zijn 
na bijna 2 jaar van de pil af te zijn en nog niks te bekennen hier 
als t over een half jaartje nog niet gelukt is toch maar even een afspraak maken bij de huisarts 

Heftige en verdrietige verhalen zeg. Zo iets gun je niemand natuurlijk! Fijn dat jullie er zo open over zijn.
Ik ben 26 jaar en zit in de 3e ronde voor ons 1e kindje. Super spannend dus ook :) Ik zit vandaag op 9 dpo, en voel sinds zondag krampjes in mijn baarmoeder, steeds op dezelfde plek. Licht in mijn hoofd als ik op sta en rommelende darmen. Allemaal dingen die ik in mijn eerste 2 cyclussen niet op deze manier heb gehad, dus ik ben heel benieuwd of het wat betekend! Dat gaan we met een paar dagen zien ;)

@lautjeF: ik heb sinds gister last van obstipatie. En meteen aan het googlen natuurlijk hahaha! Herken dit wel van mijn zwangerschap, maar dat was pas na zoveel maanden.
Wie weet... veel vrouwen krijgen dus wel last van hun darmen als ze net zwanger zijn. Ik heb dat normaal nooit.. 

@Sillasv: waarom besluit je, na 2 jaar, niet eerder naar het ziekenhuis te gaan? Ik ben zelfs met 9 maanden al gegaan. Het zat me niet lekker, ik was ‘al’ 32 en ik wilde gewoon weten of alles goed was. Uiteindelijk leek dat wel zo… maar zijn mn eileiders wel doorgespoeld (chlamydia gehad in het verleden). En de maand erop was ik zwanger… dat werd een miskraam. De maand daarop weer. Dus ja…. ik ben blij dat ik niet nog langer heb gewacht

ik ben nog jong 25 jaar en we hadden geen haast ermee aangezien mn partner al 2 kinderen heb uit zijn vorige relatie en hij steeds aan t twijfelen was nu sinds september verhuisd en mn partner wilt zelf nu ook graag een derde erbij 
in de tussentijd al wel een miskraam gehad en die heb er behoorlijk ingehakt bij me 
dus vandaar dat ik het zolang heb uitgesteld en wil t nu eerst even zien met ovulatie testen 

Mumslove haha. Je bent in ieder geval niet de enige die internet af speurt ;) hopelijk betekend het inderdaad iets! 
Wanneer ben jij van plan te testen? Of wacht je je menstruatie af?
Vandaag ga ik weer proberen mezelf af te leiden. Het is vanochtend in ieder geval gelukt mijn testdrang te weerstaan. Heb het al langer volgehouden dan vorige cyclussen, toen begon ik vanaf 7 dpo al met testen geloof ik :p

Terug
Bovenaan