NOD November 2020

mamasterretje
snap ik heel goed ik heb er dan 2 gekregen van mn partner en beschouw ze als eigen dus stiekem heb ik er ook al 2 maar eentje erbij wat echt van mij is zou ik geweldig vinden dus vind t van me zelf ook heel knap 

Ben wel benieuwd wat jullie drijft om zo snel al te testen :p ?
Ik snap dat als je zwanger bent, dat het leuk is als je een streep ziet...
Maar je kan alsnog zwanger zijn bij een negatieve test...
En je kan ook na een positieve test alsnog ongesteld worden door een vroege miskraam.
Dus mij conclusie is: het brengt alleen maar meer onzekerheid als je te snel test, ongeacht wat de uitslag is.

Misschien is dat voor jullie een goede reden om nog even te wachten ;)

Mumslove

Afgelope maanden ook pas steeds getest als ik op mn nod zat of een dag erna..

Maar deze maand had ik een voorgevoel.
En dan maakt me dat zenuwachtig.

Dan geeft een negatieve test ook bevestiging dat t niet lukte. En dan vind ik dat ook oke.. jammer maar mee te leven. Maar nu voelde ik zo anders dat ik voor mn nod al een flinke streep kreeg.
Nu een week later is deze nog feller en heb ik mn eerste 2 afspraken bij de verloskundige gepland staan

@Eline met een droom:  ik snap je heel goed hoor. Ik heb ook wel eens getest met een early test. En dan teleurgesteld, maar wel in mn acterhoofd een stemmetje die zegt: je kan alsnog zwanger zijn want het is misschien te vroeg. Dus ik werd er alleen maar gek van.
Bij mn 1ste zwangerschap heb ik de dag na NOD getest en bij de 2de op NOD zelf. Dus ja.... dat is nu ook steeds mijn voornemen ;)

https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/#:~:text=De%20Predictor%20Early%20Test%20geeft,dag%20en%20raad%20eens%3A%20negatief!

jaja, ik ben flink, maar moet straks gaan winkelen....
Hier ook krampjes, opgeblazen gevoel etc. Maar dat had ik de vorige maanden dus ook rond deze periode

Helaas hier net een klein beetje rosé afscheiding. En voel de menstruatie aankomen. Denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Helaas maar op naar de volgende ronde. ???? Gelukkig geen langere cyclus als de vorige keer 32/33 dagen. Vorige keer 35 dagen.
Succes met wachten??

Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees alles wel. 

Wat fijn dat er al een aantal postieve testen zijn! En zelfs al ruim voor de NOD!
En knuffel voor degene met een negatieve test, of degene die er eentje kunnen gebruiken vanwege het (lange) wachten. 
Hier gaat alles goed, ik ga morgen (dag 9 van cyclus) beginnen met de ovulatietesten. De vorige keer heb ik mijn ovulatie niet gevonden, dus ik begin nu iets eerder. Ik ga nu ook de Clearblue gebruiken, ben benieuwd. 

Ik ben het met Mumslove eens dat snelle testen voor onzekerheid kunnen zorgen, en kan helaas nog zoveel gebeuren in die tijd. Ik zou zelf de richtlijn aanhouden van de test zoals die in de bijlsuiter staat. Maar aan de andere kant snap ik jullie ook, het bekende verstand versus gevoel dilemma :) 

Ik ben trouwens 34 en mijn vriend 33, dit wordt de tweede ronde voor eerste kindje. 
Hopelijk lukt het in de komende maanden, want in maart word ik 35 en alle artikelen gaan altijd over 'zwanger boven de 35...'. Dus dat beangstigd me een beetje, maar we zijn nog maar net begonnen :) 

Terug
Bovenaan