NOD November 2020

[quote quote=10370176]Is dit nou een positieve test of ben ik gek geworden? https://www.mupload.nl/img/yvv1gllakzgm9.jpeg[/quote] Ik zie twee streepjes!!

Gefeliciteerd!:)

Ik lees veel positieve verhalen!! Voor een ieder die een positieve test heeft, gefeliciteerd ❤️❤️ wegens prive omstandigheden slaan wij deze maand en wellicht ook volgende maand over. Ik was nog niet zo lang en fanatiek bezig en had onlangs kennisgemaakt met dit forum. Ik ga voor nu ff offline en wie weet tref ik jullie namen weer een keer bij een topic!!

Dori Anne
05/11/2020 om 08:54REACTIE | REPORT | QUOTE

sillasv schreef:
hier inmiddels met ovulatie testen bezig snap er allen helemaal niks van gister was de lijn donkerder dan vandaag zou mn eisprong al geweest zijn ? zoja heel knap ben pas van zondag pas van mn menstruatie af blijf voorlopig nog wel even door testen https://www.mupload.nl/img/x952zqapy5mi.jpeg

Pfff ik vind het ook lastig… Voor mijn gevoel was gister mijn ovulatie, maar een heel donker streepje (zoals de testlijn) heb ik dan niet gehad? Dat brengt mij aan het twijfelen of ik het wel goed gevoeld heb. Waar luister je dan naar, je gevoel of die testjes?

ik zelf voel mn ovulatie niet dus dat is echt een nadeel 
bij mij was vorige maand mn menstruatie te vroeg mn ciclus was in een keer 22 dagen ipv 27 
dus ik heb werkelijk geen flauw idee dus blijf maar even door testen 

loesewies dat is zeker een posetieve test gefeliciteerd 

Loesewies die is zeker duidelijk! Gefeliciteeerd!! Super leuk :)
Het is een fijn gevoel dat ik zo vaak zwanger achter namen mag zetten :p Fingers crossed voor de rest!
@sillasv het zou kunnen dat hij al is geweest, maar ik zou zeggen dat hij nog donkerder moet worden.. Het lijntje hoeft niet per se per dag op te lopen, hij kan ook weer lichter zijn en over een paar dagen ineens een knaller (mijn ervaring tenminste)

[quote quote=10370183]

ik zelf voel mn ovulatie niet dus dat is echt een nadeel
bij mij was vorige maand mn menstruatie te vroeg mn ciclus was in een keer 22 dagen ipv 27
dus ik heb werkelijk geen flauw idee dus blijf maar even door testen

loesewies dat is zeker een posetieve test gefeliciteerd

[/quote]
Er is nog niets om ons zorgen over te maken. We maken onszelf onnodig gek! Het komt gewoon goed!

Terug
Bovenaan